OFERTA PRACY
Centrum Projektów Polska Cyfrowa poszukuje pracownika na stanowisko
Specjalista/Starszy specjalista
w Wydziale: Kadr i Płac
w Departamencie: Finansowym
Wymiar etatu: 1 etat umowa na zastępstwo minimum 2 lata z możliwością przedłużenia
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa ul. Spokojna 13 A
Główne obowiązki:
Bieżąca obsługa kadrowo-płacowa pracowników:
- ustalanie uprawnień i naliczanie wraz z pochodnymi: wynagrodzeń, zwolnień lekarskich, zasiłków, nagród, odpraw, dodatkowego wynagrodzenia rocznego i innych świadczeń (w tym świadczeń z ZFŚS);
- prowadzenie akt osobowych od zatrudnienia pracownika do rozwiązania stosunku pracy;
- rozliczanie umów cywilno-prawnych;
- sporządzanie list płac pracowników CPPC, osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych;
- sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami społecznymi;
- kierowanie pracowników na profilaktyczne badania lekarskie i ich monitoring;
- wystawianie zaświadczeń dla pracowników.
Wymagane niezbędne kwalifikacje:
- wykształcenie – wyższe;
- staż pracy/doświadczenie zawodowe:
- specjalista minimum 2 lata, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie głównych obowiązków,
- starszy specjalista minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 rok doświadczenia zawodowego w zakresie głównych obowiązków.
Wymagane umiejętności:
- dobra znajomość Programu kadrowo-płacowego Symfonia Kadry i Płace One Payroll oraz programu Płatnik;
- znajomość przepisów kadrowo-płacowych: kodeks pracy, o systemie ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowym od osób fizycznych;
- doświadczenie w naliczaniu zasiłków z ubezpieczenia chorobowego;
- doświadczeniu w rozliczaniu umów cywilnoprawnych;
- umiejętność planowania oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego zdobywania informacji, wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikatywności;
- biegłość w obsłudze programów biurowych MS Office, w szczególności programu Excel.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie w obszarze zakładania i prowadzenia akt osobowych pracowników, przygotowywaniu świadectw pracy i zaświadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- znajomość przepisów w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS);
- doświadczenie na podobnym stanowisku w jednostce sektora finansów publicznych;
- znajomość programu ZUS ePUE oraz e-PFRON będzie dodatkowym atutem;
- umiejętność poprawnego redagowania pism;
- otwartość na zmiany, zdolność szybkiego uczenia się.
Oferujemy:
- miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole;
- jasną ścieżkę rozwoju i awansu;
- szeroki zakres szkoleń;
- możliwość korzystania z dodatkowych benefitów (pakiet rekreacyjno-sportowy);
- udział w konferencjach branżowych;
- elastyczny czas pracy;
- nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji.