Specjalista / Starszy specjalista
w Dziale Rozwoju Systemu JGP i Sprawozdawczości
w Departamencie Świadczeń Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: DSOZ/23/150
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 25.09.2023 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- parametryzacja ustawień systemowych oraz słowników służących weryfikacji danych sprawozdawczych i prawidłowemu rozliczaniu świadczeń, w tym rozliczanych w systemie JGP;
- analiza problemów dotyczących ustawień systemowych zgłaszanych przez oddziały wojewódzkie Funduszu i świadczeniodawców oraz podejmowanie działań w celu ich rozwiązania;
- przetwarzanie danych sprawozdawczych oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie kompetencji Departamentu, na potrzeby opracowania wkładów do cyklicznych sprawozdań z działalności Narodowego Funduszu Zdrowia;
- przygotowywanie wniosków o zlecenie dostosowania systemów informatycznych służących weryfikacji danych sprawozdawczych;
- generowanie danych na potrzeby analiz dotyczących udzielania świadczeń finansowanych ze środków, których dysponentem jest Narodowy Fundusz Zdrowia;
- analiza skutków finansowych dla systemu opieki zdrowotnej w zakresie wprowadzanych zmianach w realizacji świadczeń opieki zdrowotnej;
- współpraca z urzędami centralnym, konsultantami krajowymi i wojewódzkimi, ekspertami w zakresie ochrony zdrowia, reprezentatywnymi organizacjami świadczeniodawców oraz instytucjami właściwymi w sprawach związanych z realizacją świadczeń opieki zdrowotnej, w zakresie funkcjonowania systemów służących weryfikacji danych sprawozdawczych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe lub średnie
- Lata pracy zawodowej:
- stanowisko specjalisty:
- minimum 3 lata - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 5 lat - w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
- stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 4 lata - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 6 lat - w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
- doświadczenie w pracy w obszarze:
- zadań realizowanych przez NFZ,
- zasad kontraktowania i rozliczania świadczeń opieki zdrowotnej;
- znajomość zagadnień objętych ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (szczególne Excel, tabele przestawne itd.).
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej/świadectwem ukończenia szkoły średniej; wymagane lata pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w obszarze prowadzenia spraw związanych z przestrzeganiem prawa w ochronie zdrowia;
- znajomość procedury postępowania administracyjnego;
- umiejętność pracy koncepcyjnej i analitycznego myślenia;
- umiejętność prowadzenia spraw i tworzenia korespondencji;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i kreatywność.
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW