Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista/Starszy Specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości (Sekcja Projektów Międzynarodowych)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SPM/2021
- Organizacja wydarzeń, w tym wydarzeń on-line, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) oraz imprez o charakterze informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą.
- Organizacja stoisk na zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych.
- Realizacja międzynarodowych projektów z zakresu rozwoju przedsiębiorczości, promocji kontaktów gospodarczych, współpracy bilateralnej i wsparcia zagranicznych instytucji otoczenia biznesu.
- Współpraca z polskimi i zagranicznymi organizacjami otoczenia biznesu, organami administracji oraz polskimi i zagranicznymi placówkami dyplomatycznymi w zakresie realizacji zadań departamentu.
- Realizacja innych działań Agencji z zakresu międzynarodowej współpracy gospodarczej i instytucjonalnej.
Konieczne:
- wykształcenie wyższe (min. licencjat) w dziedzinie ekonomii, europeistyki, zarządzania, stosunków międzynarodowych lub pokrewnych, ewentualnie studia podyplomowe z ww. dziedzin,
- minimum 3-letnie dla Specjalisty i min. 4-letnie dla Starszego Specjalisty doświadczenie zawodowe związane z organizacją wydarzeń z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze, wizyty studyjne) i/lub imprez informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne);
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność przygotowywania oficjalnych pism, dokumentów i prezentacji w tym języku;
- biegła znajomość obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point);
- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, systematyczność;
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania pożądane:
- znajomość drugiego języka obcego,
- doświadczenie w organizacji stoisk na imprezach targowo-wystawienniczych,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków publicznych,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, w tym doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych.
- znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu w Polsce i za granicą.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego
- atrakcyjne benefity
- pracę w pełnym wymiarze godzin
- szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.