Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji o ofercie PARP,
- Udział i reprezentowanie PARP w wydarzeniach zewnętrznych,
- Redagowanie materiałów informacyjnych i edukacyjnych, publikacji i e-booków, w tym materiałów na strony internetowe PARP oraz przygotowywanie prezentacji,
- Współpraca przy organizacji i prowadzenie szkoleń dla wnioskodawców,
- Współpraca z konsultantami Infolinii PARP,
- Konsultacja zgłoszeń w systemie typu CRM,
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla konsultantów Infolinii PARP,
- Obsługa strony pytań i odpowiedzi w systemie typu CMS – publikacja pytań i odpowiedzi,
- Współpraca przy umowie badania satysfakcji klienta Infolinii PARP,
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi PARP,
- Współpraca przy przygotowywaniu dokumentacji w zakresie zamówień publicznych,
- Realizacja spraw związanych z udziałem PARP w imprezach organizowanych przez instytucje zewnętrzne oraz organizacja przedsięwzięć własnych PARP.
- Wykształcenie: wyższe (bądź ostatni rok studiów)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office.
Inne:
- swoboda w wystąpieniach publicznych;
- rzetelność i dbałość o szczegóły;
- otwartość i kreatywność;
- umiejętności pracy w zespole;
- umiejętność prowadzenia prezentacji/ wystąpień publicznych;
- komunikatywność – rozumienie poleceń i umiejętność rzetelnego przekazywania informacji;
- dobra organizacja pracy i terminowość;
- gotowość do podróży służbowych;
- prawo jazdy kat. B.
- Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo, socjologia);
- Doświadczenie w wystąpieniach publicznych
- Podstawowy poziom znajomości zagadnień z zakresu komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
- Regulaminową premię kwartalną
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
- Możliwość skorzystania z karty multisport
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.