Ogłoszenie numer: 7062531, z dnia 2022-05-26
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Zarządzania Kadrami
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: S/SS/BZK/05/22
Opis stanowiska
- Comiesięczne przygotowywanie zaangażowania pracowników w programy/projekty realizowane w PARP na potrzeby sporządzenia listy płac;
- Bieżąca kontrola zaangażowania pracowników w programy/projekty realizowane w PARP;
- Weryfikacja poprawności przekazywanych opisów stanowisk i zaangażowania etatowego;
- Monitorowanie wykonania zaangażowania i finansowania wynagrodzeń z programów/projektów realizowanych przez PARP;
- Bieżący monitoring stanu zatrudnienia wg struktury organizacyjnej Agencji z uwzględnieniem zaangażowania etatowego w poszczególnych projektach/programach realizowanych przez PARP;
- Przygotowywanie dokumentów na potrzeby wniosków o dofinansowanie i wniosków o płatność z poszczególnych programów, z których finansowane są wynagrodzenia w PARP;
- Przygotowywanie odpowiedzi na uwagi Instytucji nadrzędnych po wysłaniu wniosku; współpraca z dyrektorami poszczególnych jednostek organizacyjnych w PARP;
- Przygotowywanie zestawień, ankiet, raportów w zakresie zaangażowania pracowników w programy/projekty realizowane w PARP na potrzeby złożenia wniosków o płatność do poszczególnych projektów, zestawień płacowych, sprawozdań do GUS oraz innych wymaganych przepisami;
- Współudział w procesach planowania i budżetowania, w tym m. in. w następujących zadaniach:
- Przygotowywanie planów wynagrodzeń osobowych PARP;
- Sporządzanie rocznych budżetów wynagrodzeń w podziale na poszczególne źródła finansowe;
- Bieżący monitoring w zakresie realizacji funduszu wynagrodzeń osobowych i bezosobowych w poszczególnych projektach;
- Przygotowywanie miesięcznych harmonogramów płatności.
Wymagania
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ekonomiczne, ZZL, finanse i księgowość;
- Minimum 1 rok (specjalista) lub 2 lata (starszy specjalista) doświadczenia zawodowego w zakresie planowania i budżetowania;
- Wiedza w zakresie controllingu HR, w tym wynagrodzeń;
- Doświadczenie w pracy z bazami danych oraz aplikacjami do wizualizacji danych;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel oraz MS Power Point (na poziomie min. średnio zaawansowanym);
- Umiejętności analityczne połączone z dbałością o detale;
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- Dobra znajomość zagadnień kadrowo-płacowych;
- Dobra znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej
- Podstawowa znajomość programów kadrowo-płacowych lub finansowo-księgowych
- Podstawowa znajomość MS Visual Basic;
- Znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. poziom B2);
- Własna inicjatywa w działaniu;
- Chęć rozwoju w obszarze analizy finansowej i danych.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.