Ogłoszenie o rekrutacji na stanowisko
Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista/ Ekspert w Wydziale Kontroli Zamówień III w Departamencie Kontroli i Audytu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 14/2024
Dołącz do CUPT!
Dążymy do zapewnienia pracownikom atrakcyjnych i konkurencyjnych warunków płacy i pracy. Największym naszym kapitałem są pracownicy. Razem będziemy tworzyć przyjazną i nowoczesną Instytucję. Staramy się zapewnić równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.
Dążymy do zapewnienia pracownikom atrakcyjnych i konkurencyjnych warunków płacy i pracy. Największym naszym kapitałem są pracownicy. Razem będziemy tworzyć przyjazną i nowoczesną Instytucję. Staramy się zapewnić równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.
Zapraszamy do odwiedzenia strony CUPT> KARIERA> OFERTY PRACY
Podstawowe obowiązki:
- Prowadzenie kontroli postępowań o udzielenie zamówień publicznych (jak również realizowanych poza ustawą PZP) przez Beneficjentów realizujących projekty współfinansowane ze środków m.in. CEF, POPW, POIiS, FEPW, FENIKS, KPO.
- Analiza kwestii związanych z udzielaniem zamówień ww. Beneficjentów, w tym sporządzanie ponownych analiz od wyników kontroli procedury zawierania umów realizowanych przez inne instytucje (w tym Prezesa UZP); udzielanie rekomendacji i formułowanie zaleceń
- pokontrolnych oraz ustalanie wysokości korekt finansowych.
- Udział w audytach/kontrolach przeprowadzanych przez CUPT na miejscu realizacji projektów (możliwe kontrole wyjazdowe w niewielkim zakresie).
- Wykrywanie i informowanie o nieprawidłowościach w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy UE.
- Wprowadzanie danych do systemu informatycznego obejmujących kompetencje stanowiska pracy, zgodnie z obowiązującą instrukcją wykonawczą i odpowiednią instrukcją użytkownika.
Wymagania niezbędne (wynikające z Rozporządzenia płacowego CUPT):
- Wykształcenie wyższe.
- Staż pracy:
- minimum 2 lata na stanowisko Specjalisty/Starszego Specjalisty
- minimum 3 lata na stanowisko Głównego Specjalisty/Eksperta
Wymagania dodatkowe (merytoryczne):
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych.
- Znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z kontrolą postępowań o zamówienia publiczne, w tym pożądane będzie doświadczenie w kontroli postępowań, które były współfinansowane ze środków UE.
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa budowlanego.
- Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju.
- Biegła znajomość pakietu MS Office.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym.
Oferujemy:
Aplikacje należy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie zasadnicze w zależności od stanowiska, wiedzy i doświadczenia.
- Dodatek stażowy do wynagrodzenia, w wysokości wynoszącej po pięciu latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
- Dodatkowe wynagrodzenia roczne tzw. „13”.
- Świadczenia jubileuszowe.
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, kongresach, warsztatach, kursach..
- Ruchomy czas pracy – 8h pomiędzy 7:00 a 17:00.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Preferencyjne warunki skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietów medycznych, Karty MultiSport.
- Dofinansowanie do urlopu, wsparcie Pracownika i Jego rodziny w sytuacjach losowych.
- Plan emerytalny PPK.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Atrakcyjne biuro, w centrum Warszawy, dostosowane do pracy dla osób z niepełnosprawnościami.
- CV zawierające dane osobowe, o których mowa w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023r. poz.1465).
- List motywacyjny (opcjonalnie).
- w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza przepisy art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2023 poz. 1465), prosimy o zawarcie w Aplikacji klauzuli o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej Aplikacji, przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych w Warszawie, przekazanych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję. Przez realizację procesu rekrutacji w CUPT rozumie się także jego dokumentowanie. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy.”
......................................................
Podpis kandydata do pracy
- w przypadku podania danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO1 (tzw. dane szczególnych kategorii), wymagane jest zawarcie w Aplikacji dodatkowo klauzuli o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tzw. dane szczególnych kategorii). Przez realizację procesu rekrutacji w CUPT rozumie się także jego dokumentowanie. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy”.
………………………………………
Podpis kandydata do pracy
Aplikacje należy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania.
- CUPT zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane Aplikacje.
- Aplikacje bez wskazanego numeru rekrutacji mogą nie brać udziału w rekrutacji, chyba że z ich treści jednoznacznie wynika, w której rekrutacji kandydat składający Aplikację bierze udział.
- CUPT będzie kontaktował się z kandydatem za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Poznaj
Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) istnieje od 2007 r. Kompleksowo wspiera Beneficjentów w przygotowaniu i realizacji inwestycji finansowanych z Funduszy Europejskich (Wieloletnie Ramy Finansowe 2007-2013 oraz 2014-2020) oraz instrumentu finansowego Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Celem Centrum jest racjonalne i efektywne wykorzystanie do 2023 roku wszystkich środków UE przeznaczonych na dofinansowanie projektów transportowych.