Specjalista/Starszy Specjalista Ds. Administracyjnej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SSAOK/01/17
OPIS:
- Obsługa zapytań wpływających do ERIF BIG S.A., np. od konsumentów, firm, użytkowników serwisu InfoKonsument.pl.
- Obsługa skarg od podmiotów wpisanych do rejestru, standaryzacja działań w tym obszarze
- Inicjowanie, tworzenie, współtworzenie procesów obsługi oraz instrukcji z obszaru odpowiedzialności
- Nadzór nad prawidłowym tworzeniemi wydawaniem instrukcji w ERIF BIG S.A. oraz w procesach Grupy KRUK z udziałem ERIF BIG S.A.
- Przygotowywanie raportów, analiz dotyczących obsługiwanych obszarów
- Proaktywny udział w realizowanych projektach obejmujących działania związane z udostępnianiem informacji gospodarczych, analiza i rekomendowanie rozwiązań oraz monitoring warunków wpływających na regulacje wewnętrzne ERIF BIG S.A.
OCZEKUJEMY:
- Wykształcenia wyższego
- Kilkuletniego doświadczenia w pracy przy obsłudze Klienta oraz wyjaśnianiu reklamacji, skarg (preferowane w instytucjach finansowych)
- Umiejętności właściwej interpretacji wniosków i zapytań oraz zdolności redagowania pism i odpowiedzi do Klientów
- Rozwiniętych zdolności analitycznych, umiejętności wyciągania wniosków oraz wielowątkowego spojrzenia na problem
- Zaangażowania, odpowiedzialności za zadania oraz umiejętności pracy w zespole
- Samodzielności i dobrej organizacji pracy
- Mile widziane doświadczenie w tworzeniu instrukcji procesowych
OFERUJEMY:
- Umowę na czas określony (ok. 1,5 roku)
- Opiekę medyczną oraz dofinansowanie karty sportowej
- Ciekawe zadania do realizacji i atrakcyjne warunki pracy
- Ciągły rozwój i poszerzanie swojej wiedzy
ERIF BIG S.A. należy do Grupy Kruk - lidera branży zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej. Na rynku wyróżnia nas kultura organizacyjna oraz ludzie. Jesteśmy zgranym i dynamicznym zespołem. Codziennie w atmosferze szacunku etycznie rozwiązujemy problemy finansowe osób zadłużonych. Jest to możliwe dzięki naszej unikatowej strategii pro-ugodowej, nastawionej na współpracę i porozumienie z Klientami.