Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Koordynacja polityki przyznawania patronatów PARP oraz monitoring i ich rozliczanie
- Realizacja spraw związanych z udziałem przedstawicieli PARP, w tym Kierownictwa w imprezach organizowanych przez instytucje zewnętrzne
- Realizacja i nadzór umowy dot. wydawania biuletynu PARP „Twój Biznes”
- Realizacja i nadzór nad umową dot. opracowania i gromadzenia dobrych przykładów projektów realizowanych w ramach Funduszy Europejskich
- Redagowanie i nadzór nad aktualizacją stron internetowych
- Redagowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych, artykułów i publikacji oraz przygotowywanie prezentacji.
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie zamówień publicznych.
- Przygotowywanie planów i sprawozdań dotyczących działań realizowanych przez Departament.
- Przygotowywanie i realizacja działań promujących Agencję i oferowane przez nią instrumenty wsparcia.
Konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (bądź ostatni rok studiów)
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym:
1) Doświadczenia w organizacji eventów oraz współpracy z agencjami eventowymi;
2) Doświadczenie w tworzeniu/realizacji/sprawozdawczości planów promocyjnych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. Zaawansowanym
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office.
Inne:
- Rzetelność i dbałość o szczegóły;
- Otwartość i kreatywność;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Dobra organizacja pracy i terminowość;
- Prawo jazdy kat. B.
Wymagania pożądane :
- Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo);
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych;
- Doświadczenie w zakresie komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa;
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- Regulaminową premię kwartalną,
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
- Możliwość skorzystania z karty multisport,
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.