- Planowanie, definiowanie koncepcji i przygotowywanie kampanii cross sell, up sell w cyklu życia klienta z segmentu posptaid i mix w różnych kanałach kontaktu;
- Współpraca przy tworzeniu i rozwijaniu produktów kierowanych do klienta prywatnego z segmentu posptaid;
- Zarządzania wartością w cyklu życia klienta, rozumiane jako: tworzenie segmentacji, targowanie oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi, ich wdrażanie i zarządzanie realizacją aż do podsumowania wyników i formułowania wniosków i rekomendacji;
- Ciągła optymalizacja działań poprzez prowadzenie i analizowanie testów A/B;
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży wybranych kategorii produktów i ofert;
- Odpowiedzialność za wartość klientów;
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi operacyjnie realizującymi cele dosprzedażowe zwiększające wartość klienta (w tym jednostki sprzedażowe, obsługowe, komunikacyjne, analityczne, IT);
- Analiza konkurencji oraz bieżących trendów w marketingu bezpośrednim;
- Przygotowywanie prezentacji oraz materiałów wspierających dosprzedaż oraz zwiększanie wartości klientów.
- Wykształcenie wyższe;
- Umiejętność myślenia koncepcyjnego;
- Przedsiębiorczość, dynamizm oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań przy równoczesnym uwzględnieniu komunikacji i współpracy.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Znajomość obsługi aplikacji pakietu MS Office.
Mile widziane:
- Doświadczenie z obszaru utrzymania klienta lub zarządzania relacjami z klientem;
- Znajomość oferty produktowej T-Mobile postpaid oraz ofert konkurencji;
- Doświadczenie w pracy metodyką Agile.
- Możliwość współpracy zdalnej
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach
- Bezpłatne miejsce parkongowe
- Długofalowa współpraca w oparciu o kontrakt B2B
- Współpraca w zespole ekspertów z najlepszymi technologiami
- i wiele innych...
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.