- opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula;
- koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach, takich jak sklepy stacjonarne, e-commerce, aplikacje mobilne;
- zapewnienie spójności komunikacji na wszystkich platformach, dbając o jednolite przekazy i wizerunek marki;
- monitorowanie i analiza danych z różnych kanałów sprzedaży oraz zachowań klientów, w celu optymalizacji działań omnichannelowych;
- wdrażanie narzędzi wspierających integrację komunikacji w kanałach offline i online;
- współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za UX/UI, sprzedaż online i offline, IT, aby zapewnić spójne działania i innowacyjne rozwiązania;
- planowanie i realizacja kampanii marketingowych w galeriach handlowych, w tym wynajmowanie powierzchni reklamowej, organizacja eventów promocyjnych i aktywacji marki;
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kierownikami salonów i centrami handlowymi;
- współpraca z drukarniami przy produkcji materiałów reklamowych i promocyjnych, dbając o wysoką jakość oraz terminową realizację zamówień;
- nadzorowanie wdrożenia oznaczeń i materiałów wizualnych w salonach sprzedaży, dbając o ich zgodność z wytycznymi marki oraz atrakcyjny wygląd.
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze marketingu lub sprzedaży, preferowane w branży retail;
- znajomości koncepcji i narzędzi omnichannelowych, w tym integracji danych, personalizacji komunikacji, oraz analizy zachowań klientów;
- umiejętności analitycznego myślenia oraz interpretacji danych, w celu podejmowania trafnych decyzji biznesowych;
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych, umożliwiających efektywną współpracę z różnymi zespołami;
- zorientowania na klienta i zdolności do zrozumienia jego potrzeb i oczekiwań;
- znajomości procesu produkcyjnego materiałów reklamowych oraz współpracy z drukarniami;
- umiejętności zarządzania projektem i koordynacji działań wielu podwykonawców;
- kreatywności i zdolności do generowania innowacyjnych pomysłów promocyjnych i aktywacji marki.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- stabilną i ciekawą pracę w rozpoznawalnej na rynku spółce giełdowej;
- możliwość bezpośredniej współpracy z biznesem;
- dogodne warunki pracy: elastyczny czas pracy, nowoczesne biuro, praca od poniedziałku do piątku;
- pakiet benefitów: dofinansowanie do karty sportowej Medicover Sport, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich najbliższych, atrakcyjny program lojalnościowy;
- platformę do nauki języka angielskiego.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
VRG S.A.
VRG S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla kobiet i mężczyzn. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami m.in. Vistulą i Wólczanką. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.