- Analiza wymagań, uczestniczenie w spotkaniach projektowych, tworzenie\uaktualnianie przypadków testowych, współpraca z dostawcą
- Realizacja przypadków testowych (testy End-to-End, funkcjonalne, regresja)
- Weryfikacja fiksów, zgłaszanie błędów (wstępna analiza defektów)
- Raportowanie wyników testów, dokumentacja wiedzy
- Zarządzanie zasobami testowymi
- Współpraca przy tworzeniu testów automatycznych w projekcie.
- Masz wykształcenie wyższe kierunkowe – informatyka lub pokrewne
- Posiadasz min. roczne doświadczenie w roli testera
- Masz praktyczne doświadczenie w testach API, testach GUI i testach integracyjnych
- Znasz technologie chmurowe i mikroserwisy
- Interesuje Cię obszar zagadnień sieciowych
- Masz min, roczne doświadczenie w: Jira, Confulence, ELKa, SoapUI/ReadyApi/Postman
- Dobrze znasz SQL, Java/Pyhton/Grovie i Linux
- Znasz podstawy tworzenia testów automatycznych
- Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1.
- umowa o pracę
- podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia rocznego
- internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do aplikacji muzycznej), zniżki pracownicze
- opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (kody zniżkowe i vouchery)
- dodatkowy benefit świąteczny
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.