SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny to niepubliczna uczelnia akademicka prowadząca działalność badawczą oraz oferująca studia o profilu praktycznym i akademickim w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie, Poznaniu i Katowicach. Oferta dydaktyczna uczelni obejmuje kierunki z zakresu nauk społecznych, humanistycznych, ale także wzornictwa i grafiki. Naszym celem jest wzbogacenie oferty dydaktycznej i naukowej oraz rozwój innych dyscyplin, w tym informatyki. Zespół Uniwersytetu SWPS tworzy ponad 700 osób – pracowników akademickich i pionu biznesowo-organizacyjnego. Uczelnia jest atrakcyjnym miejscem rozwoju zawodowego, zapewnia system atrakcyjnych benefitów pracowniczych. Tworzymy zróżnicowane i współdziałające środowisko profesjonalistów ceniących pracę na rzecz studentów, tworzenie wiedzy i jej praktyczne wykorzystanie. Pracownikami i współpracownikami uczelni są wybitni naukowcy, odnoszący sukcesy praktycy, artyści i przedstawiciele świata mediów. Uniwersytet SWPS od wielu lat współpracuje z firmami i jednostkami naukowymi z sektora IT, mając tym samym udział w opracowaniu wielu innowacyjnych rozwiązań, np. takich, jak robot edukacyjny Photon, czy aplikacja do badania jasności tekstów w języku polskim - Jasnopis. Łącząc wiedzę psychologiczną z informatyką, nasi badacze tworzą aplikacje i systemy informatyczne, podnoszące jakość życia, jak np. Beviado.
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny ogłasza rekrutację na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. studenckich
Miejsce pracy: Warszawa
Uniwersytet SWPS poszukuje osoby, która dołączy do Centrum Spraw Studenckich na stanowisku Specjalisty i przyczyni się do podnoszenia jakości obsługi, a tym samym wpłynie na tworzenia pozytywnych doświadczeń społeczności studenckiej z uczelnią. Szukamy osób, które wyróżniają się inicjatywą, lubią rozmawiać z ludźmi, potrafią budować długotrwałe relacje i chcą doskonalić kompetencje w zakresie komunikacji z klientem.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- łatwość komunikacji i nawiązywania relacji
- umiejętność poprawnego i klarownego formułowania wypowiedzi w języku polskim i angielskim
- pomocne i przyjazne podejście do studentów
- chęć do nauki i pracy zespołowej
- skuteczność w rozwiązywaniu problemów i radzeniu sobie w trudnych sytuacjach
- umiejętność analizowania sytuacji i zastosowania racjonalnych rozwiązań
- gotowość do pracy w soboty (zgodnie z ustalonym grafikiem)
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
Zadania:
- codzienny kontakt ze studentami (w tym obcokrajowcami) - zapewnienie szybkiego i profesjonalnego wsparcia w sprawach studenckich
- obsługa studentów w ramach wymiany w programie ERASMUS i legalizacja pobytu
- doradzanie i wsparcie studentów w codziennych sytuacjach
- współpraca z nauczycielami akademickimi
- weryfikowanie i dokumentowanie informacji w odpowiednich systemach zgodnie z obowiązującymi procedurami
- przygotowywanie sprawozdań i zestawień, rozpatrywanie podań zgodnie z poziomem uprawnień
- dbanie o sprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru
Oferujemy:
- umowę o pracę i stabilne zatrudnienie na dłużej
- różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, udział w projektach, rekrutacje wewnętrzne
- możliwość pracy w profesjonalnym i przyjaznym otoczeniu
- dofinansowanie do opieki medyczną i ubezpieczenie na życie
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
- dofinansowanie do karty karty Multisport i Multibenefit
- dobra atmosfera w pracy i pozytywne nastawienie to dla nas podstawa