Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista ds. logistyki reklamacji

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa; Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy; Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...
  • Młodszy specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w systemach...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Benefits Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    10 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta (klient B2B)

    Unima System Sp. z o.o   Jasin, koło Swarzędza    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych. Obowiązki Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo, składanie ofert; Przyjmowanie problemów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki; udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień; udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Nowy Dwór Mazowiecki Pracownik Działu Reklamacji Nowy Dwór Mazowiecki
Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji w Dziale Kontroli Jakości

Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji w Dziale Kontroli Jakości

EcoWipes
Nowy Dwór Mazowiecki
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
342 dni temu

Technologia przyjazna środowisku

 

Jesteśmy polskim producentem wyrobów higieniczno-kosmetycznych. Dzięki innowacyjnej myśli technologicznej, konsekwentnie realizujemy misję wytwarzania alternatywnych włóknin, bezpiecznych dla zdrowia i środowiska. Najwyższą jakość produktów bezkompromisowo łączymy z troską o naturę.

 

EcoWipes tworzy zespół #earthchangers,

ludzi którym bliskie dobro planety.

Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji w Dziale Kontroli Jakości
Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Zakres obowiązków:
  • Rejestrowanie, koordynowanie procesu analizy niezgodności, przygotowywanie raportów z analizy oraz kontakt z klientem w sprawie reklamacji
  • Udział w postępowaniach wyjaśniających dla odchyleń
  • Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową w obszarze zarządzania reklamacjami
  • Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji jakościowych z obszaru reklamacji
  • Poszukiwanie i proponowanie rozwiązań mogących zapewnić zmniejszenie kosztów zarządzania jakością w firmie
  • Współpraca z laboratoriami zewnętrznymi, zlecanie badań
  • Weryfikacja faktur za zakupy materiałów/odczynników/usług
  • Udział w audytach wewnętrznych oraz zewnętrznych
Co oferujemy?
  • Umowę o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Świadczenia
  • Szkolenia i rozwój
  • Ubezpieczenie na życie
  • Przyjazna atmosfera
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: chemia, biotechnologia, inżynieria jakości, włókiennictwo)
  • Doświadczenie w Dziale Kontroli Jakości firmy produkcyjnej
  • Mile widziane doświadczenie w branży higieniczno – kosmetycznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Biegłość w obsłudze komputera, znajomość pakietu MsOffice, w szczególności MsExcel
  • Zdolności analityczne, umiejętność pracy z danymi
  • Komunikatywność, otwartość, dociekliwość
  • Umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenie wdrożeniowe pod okiem doświadczonego specjalisty
  • Przyjazną atmosferę pracy i koleżeńskie relacje
  • Realną możliwości rozwoju i awansu w ramach struktur
  • Współpracę z kluczowymi klientami firmy (sieci handlowe)
  • Międzynarodowe środowisko pracy, możliwość wykorzystania znajomości języków obcych
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową, dodatkowe świadczenia (bony, paczki, imprezy integracyjne, konkursy)
 

Poznaj

EcoWipes Sp. z o.o.

EcoWipes jest spółką celową, której powołanie wiąże się z zamiarem rozpoczęcia działalności w sektorze produkcji artykułów higieniczno-kosmetycznych. Rodzajem przeważającej działalności firmy, zgodnie z charakterystyką PKD jest produkcja włóknin i wyrobów wykonanych z włóknin, z wyłączeniem odzieży.

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. logistyki reklamacji

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa; Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy; Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...
  • Młodszy specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w systemach...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Benefits Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    10 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta (klient B2B)

    Unima System Sp. z o.o   Jasin, koło Swarzędza    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych. Obowiązki Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo, składanie ofert; Przyjmowanie problemów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki; udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień; udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.