Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest liderem na rynku dostawców rozwiązań w obszarach takich jak outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, technologie i innowacje, doradztwo oraz analityka.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Praca zdalna
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Posługujesz się językiem niemieckim w stopniu zaawansowanym (B2),
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą.
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic.
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.
- Posiadasz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego do sieci za pomocą kabla ethernet.
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami.
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce.
- Szansę na rozwój – 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki w Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta.
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 (na 8-godzinnych zmianach).
- Atrakcyjny system premiowania pracowników.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard. Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja.
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia.
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
- Oferujemy wsparcie psychologiczne dla naszych pracowników, zapewniając dostęp do profesjonalnych konsultacji, które mają na celu dbanie o zdrowie emocjonalne i psychiczne.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.