Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. czeskim
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów;
- Wykonywanie codziennych obowiązków w sposób efektywny i dokładny.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem czeskim (C1) i znasz język polski (B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Mile widziane jest doświadczenie w Customer Service.
Kilka ważnych informacji:
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie;
- Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-16:00;
- 5-dniowy tydzień pracy;
- Praca w trybie zdalnym.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Możliwość pracy z komfortu własnego mieszkania.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się Świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.