- Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych
- Zdefiniowanie oraz rozwiązywanie zapytań niemieckich klientów w przyjazny i terminowy sposób
- Współpraca z działem księgowości niemieckiej, wystawianie rachunków, korekt
- Tworzenie ofert i nadzór nad klientem B&B
- Tworzenie i zarządzanie danymi podstawowymi artykułów
- Utrzymanie i aktualizacja informacji o produktach
- Przypisywanie i kategoryzacja produktów do różnych platform online
- Możliwość rozwoju w zakresie pozyskiwania niemieckojęzycznych partnerów biznesowych
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2)
- Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność
- Umiejętność planowania, samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Jeśli nie masz doświadczenia w obszarze obsługi klienta, nie martw się!
- Wszystkiego, czego potrzebujesz, nauczysz się podczas szkoleń i pracy z nami
- Umowę o pracę,
- Pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole oraz w przyjaznej atmosferze,
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Nowoczesną, jasną powierzchnię biurową w stylu loftowym,
- Nasze nowe biuro mieści się w Panattoni Park Niesiecin 17 Konstantynów Łódzki.
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie,
- Spotkania integracyjne,
- Brak dress code’u,
- Kawa / herbata,
- Parking dla pracowników,
- Paczki świąteczne.
Poznaj
FAINA LIFESTYLE Sp. z o.o.
Firma Faina Lifestyle Sp. z o.o . jest młodą kreatywną firmą. W naszym portfolio odnajdą Państwo szeroki wybór produktów wizytowych, casualowych, outdoorowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz różnorodny asortyment dodatków damskich. Jesteśmy producentem, a naszym klientom proponujemy różne modele biznesowe, w skład których wchodzi współpraca hurtowa, dystrybucyjna czy e-commerce.
Współpracujemy również z największymi graczami w branży e-commerce. Jesteśmy firmą oferującą integrację ze wszystkimi największymi Marketplace w Europie, takimi jak Zalando, AboutYou, Amazon, Douglas i wiele innych. Umożliwiamy rozpoczęcie sprzedaży jednocześnie na wszystkich platformach e-commers. Dostarczamy rozwiązania e- commers i logistyczne, które umożliwiają:
- Optymalizację danych o produktach
- Tworzenie opisy produktu i tłumaczenie na wiele języków
- Fotografię produktowa
- Zapewnienie wzorców wymagań dotyczących treści
- Zoptymalizowane zarządzanie zapasami i wskaźniki rotacji
- Wybór różnych opcje logistycznych, zgodnie z Twoimi preferencjami
- Cross-Docking and pick & pack
- Transgraniczna logistyka
- Przetwarzanie artykułów zgodnie z wytycznymi rynku
- Zarządzanie zwrotami produktów