Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twoje obowiązki przygotowywanie i redagowanie materiałów prasowych oraz wypowiedzi eksperckich, współpraca z mediami, dziennikarzami i influencerami, organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów, transmisji na żywo i wywiadów jako reprezentant...
  • Specjalista marketingowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...
  • Performance Marketing Specialist

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Zakres obowiązków przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe, rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce, tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta...
  • Digital Marketing Specialist

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii, Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, UX/UI (przy współpracy z agencją SEO) oraz zarządzanie treściami w CMS,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu B2C i Danych Klientów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie i wdrażanie automatycznych kampanii marketingowych. Analiza i monitorowanie efektywności kampanii; interpretacja danych i przygotowywanie rekomendacji. Personalizacja komunikacji w oparciu o strategie i analizę danych klientów. Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu i IT....
  • Starszy specjalista ds. digital marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opracowywanie i wdrażanie strategii digital marketingu dla wybranych kategorii. Tworzenie rocznych planów działań, zarządzanie budżetem, raportowanie i ocena efektywności. Optymalizacja kampanii w Google Ads, Meta, SEO, PLA, Performance Max, YouTube, Social Media oraz Marketing Automation w...
  • Starszy specjalista ds. digital marketingu

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kreacja i realizacja strategii digitalowej podległych kategorii. Tworzenie i egzekucja planu rocznego, rozliczanie finansowe, raportowanie, ewaluacja. Bieżąca optymalizacja narzędzi Google Ads, Meta, Search, PLA, Performance Max, Youtube, Social Media, Marketing Automation pod kątem...
  • Specjalista ds. Marketingu

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    6 dni
    Główne zadania: Planowanie i optymalizacja budżetów marketingowych z wykorzystaniem danych sprzedażowych. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla e-commerce. Projektowanie, wdrażanie i ulepszanie kampanii reklamowych na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads,...
  • Specjalista ds. Marketingu Digital

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads; Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii; Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS; Monitorowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Promocja naszych publikacji poprzez różne kanały. Organizacja eventów i spotkań promocyjnych. Poszukiwanie nowych punktów dystrybucji. Zarządzanie stroną internetową i profilem na Facebooku. Pozyskiwanie licencji zgodnie z prawem autorskim. Monitorowanie trendów...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR

Portal Praca.pl
Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
9 dni temu
Portal Praca.pl - to jeden z największych portali pracy w Polsce. Mamy biura w 4 lokalizacjach, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie. Zatrudniamy ponad 50 pracowników. Odwiedza nas średnio 1,7 mln użytkowników miesięcznie. Publikujemy około 50 tyś ogłoszeń miesięcznie. Od 20 lat budujemy platformę, która łączy pracodawców i kandydatów.
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR
Siedziba firmy: Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Twoje obowiązki
  • przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów
  • inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i Influencerami
  • organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów, transmisji na żywo i wywiadów jako reprezentant marki
  • tworzenie kreatywnego i angażującego contentu dostosowanego do różnych platform social media (tekstów, grafik oraz treści multimedialnych, filmów i zdjęć)
  • planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii reklamowych Meta Ads
  • monitorowanie trendów rynkowych, analiza działań konkurencji oraz identyfikowanie nowych możliwości komunikacyjnych i marketingowych
Nasze wymagania
  • doskonałe umiejętności redakcyjne, umiejętność budowania historii i narracji (storytelling)
  • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji cyfrowej, w tym w zarządzaniu portalami / kampaniami marketingowymi (warunek konieczny)
  • wykształcenie wyższe (licencjat), mile widziane w zakresie dziennikarstwa, marketingu lub komunikacji społecznej
  • umiejętność poszukiwania, weryfikowania i wykorzystania informacji/trendów w komunikacji marki
  • zaangażowanie, kreatywność i terminowość
  • znajomość narzędzi marketingowych w tym Meta Ads, Google Analytics, Google Ads będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy
  • stałe wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i doświadczenia uzupełniane premią 
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, konferencjach branżowych i dostęp do najnowszych narzędzi marketingowych
  • samodzielność i realny wpływ na strategię komunikacyjną marki
  • elastyczny model pracy, dostosowany do potrzeb i charakteru realizowanych zadań
Dlaczego warto?
  • Biuro w dogodnej lokalizacji
    • Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
    • Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
    • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
    • Karta Multisport i karta lunchowa
    • Prywatna opieka medyczna
    • Premie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Portal Praca.pl

Dlaczego warto?

W Praca.pl zdajemy sobie sprawę, jak ważne i jednocześnie trudne jest znalezienie odpowiedniego pracownika i właściwego pracodawcy. My to umożliwiamy.

Od ponad 20 lat wspieramy rynek pracy, analizujemy zachodzące na nim trendy i z determinacją oraz konsekwencją wprowadzamy innowacyjne narzędzia ułatwiające poszukiwanie pracy oraz pracowników. Staliśmy się jednym z największych portali pracy w Polsce.

Miliony użytkowników, dziesiątki tysięcy ogłoszeń o pracę, lata praktyki i profesjonaliści z zakresu e-rekrutacji to właśnie my. Każdego dnia ponad 50 wspaniałych osób pracuje po to, aby wspierać zawodowe życie innych. Mamy ogromny potencjał, gotowość do dalszego rozwoju oraz ambicję, by stać się najbardziej rozpoznawalnym i innowacyjnym serwisem. Dążymy do pozycji lidera. A Ty? Sprawdź, co osiągnęliśmy do tej pory i pomyśl, ile jeszcze jesteśmy w stanie osiągnąć razem z Tobą!

Proces rekrutacji

Krok Rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne
Krok Propozycja współpracy Propozycja współpracy

Opinie pracowników

Aleksandra Szczepańska

Aleksandra Szczepańska

Dział Handlowy

W Praca.pl pracuję od 2015 roku, zaczynając od stanowiska Account Managera poprzez Key Account Managera i aktualnie jestem Koordynatorem Zespołu Sprzedaży Regionalnej w Krakowie. Ponad 7 lat pracy tutaj pokazało mi, jak efektywnie można wykorzystać czas przy zaangażowaniu dwóch stron - pracownika i pracodawcy. Dynamika zmian na rynku rekrutacyjnym i stały rozwój tej branży nie pozwalają na stagnację i nudę, a praca umożliwia rozwój i zdobycie cennego doświadczenia. Oczywiście w granicach rozsądku, 8 h dziennie, work - life balance tutaj naprawdę działa.

Halina Kisiołek

Halina Kisiołek

Dział Handlowy

Swoją przygodę z Praca.pl rozpoczęłam w 2016 roku i aktualnie zajmuję stanowisko Koordynatora Sprzedaży Regionalnej w Gdańsku. Cieszę się, że jestem częścią tego zgranego zespołu już od ponad 7 lat :) Lubię swoją pracę w Praca.pl, ponieważ nie jest monotonna i nudna. Na co dzień realizuję zadania, które wymagają ode mnie kreatywności i dostosowania się do sytuacji. Dzięki temu czuję, że nieustannie się rozwijam. Niestraszna jest odległość między oddziałami a siedzibą firmy, gdy pracuje się ze wspaniałymi ludźmi, zaangażowanymi w codzienne zadania. Zapraszamy, dołącz do nas!

Iwona Paduch

Iwona Paduch

Dział Handlowy

Do Praca.pl dołączyłam w 2010 r. Pracuję w Zespole Sprzedaży Regionalnej w Warszawie. To zgrany zespół otwartych i odpowiedzialnych ludzi oraz koleżeńska atmosfera ukierunkowana na współpracę i realizację celów. Pracując w Dziale Sprzedaży mierzymy się z wyzwaniami, jakie każdego dnia stawiają przed nami Klienci, rynek pracy i otoczenie biznesowe. Towarzyszy nam ciągła zmiana. Nie ma rutyny. Stawiamy na jakość, dlatego wciąż się rozwijamy, wykorzystując dostępne zasoby. Zdobywamy nowe doświadczenia i uczymy się od siebie nawzajem. Chcemy być po prostu coraz lepsi w tym, co robimy.

Więcej

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twoje obowiązki przygotowywanie i redagowanie materiałów prasowych oraz wypowiedzi eksperckich, współpraca z mediami, dziennikarzami i influencerami, organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów, transmisji na żywo i wywiadów jako reprezentant...
  • Specjalista marketingowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...
  • Performance Marketing Specialist

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Zakres obowiązków przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe, rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce, tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta...
  • Digital Marketing Specialist

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii, Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, UX/UI (przy współpracy z agencją SEO) oraz zarządzanie treściami w CMS,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu B2C i Danych Klientów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie i wdrażanie automatycznych kampanii marketingowych. Analiza i monitorowanie efektywności kampanii; interpretacja danych i przygotowywanie rekomendacji. Personalizacja komunikacji w oparciu o strategie i analizę danych klientów. Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu i IT....
  • Starszy specjalista ds. digital marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opracowywanie i wdrażanie strategii digital marketingu dla wybranych kategorii. Tworzenie rocznych planów działań, zarządzanie budżetem, raportowanie i ocena efektywności. Optymalizacja kampanii w Google Ads, Meta, SEO, PLA, Performance Max, YouTube, Social Media oraz Marketing Automation w...
  • Starszy specjalista ds. digital marketingu

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kreacja i realizacja strategii digitalowej podległych kategorii. Tworzenie i egzekucja planu rocznego, rozliczanie finansowe, raportowanie, ewaluacja. Bieżąca optymalizacja narzędzi Google Ads, Meta, Search, PLA, Performance Max, Youtube, Social Media, Marketing Automation pod kątem...
  • Specjalista ds. Marketingu

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    6 dni
    Główne zadania: Planowanie i optymalizacja budżetów marketingowych z wykorzystaniem danych sprzedażowych. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla e-commerce. Projektowanie, wdrażanie i ulepszanie kampanii reklamowych na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads,...
  • Specjalista ds. Marketingu Digital

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads; Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii; Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS; Monitorowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Promocja naszych publikacji poprzez różne kanały. Organizacja eventów i spotkań promocyjnych. Poszukiwanie nowych punktów dystrybucji. Zarządzanie stroną internetową i profilem na Facebooku. Pozyskiwanie licencji zgodnie z prawem autorskim. Monitorowanie trendów...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379