Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o. jest samorządowym i jedynym w kraju miejskim przewoźnikiem kolejowym, a także jednym z elementów Warszawskiego Transportu Publicznego. Od 18 lat świadczymy usługi transportu pasażerskiego w ramach aglomeracji warszawskiej. Zapewniamy mieszkańcom stolicy i okolicznych gmin wygodny dojazd do pracy czy szkoły. Eksploatując nowoczesne pojazdy i realizując kolejne inwestycje, oferujemy atrakcyjną alternatywę wobec transportu samochodowego, zmniejszając negatywny wpływ miasta na środowisko.
Opis stanowiska:
- Przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania, przebiegu zatrudnienia i ustania stosunku pracy.
- Rejestracja wszelkich danych pracowników i ich zmian w systemie kadrowo-płacowym podczas stosunku ich pracy.
- Kontrola terminowości umów o pracę.
- Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, w tym w szczególności:
- prowadzenie, aktualizacja i rozliczanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, prowadzenie ewidencji innych nieobecności w pracy np. szkoleń, delegacji, urlopów okolicznościowych itp. - Analizowanie czasu pracy pracowników, weryfikowanie danych z raportów generowanych z systemu rejestracji czasu pracy.
- Obsługa benefitów pracowniczych, w tym: ubezpieczenia indywidualne na życie, opieka medyczna, Multisport.
- Potwierdzanie wykorzystania urlopu i wynagrodzeń pracowników do celów naliczania świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Sporządzanie niezbędnych raportów i sprawozdań dotyczących spraw pracowniczych na potrzeby kadry kierowniczej.
- Bieżąca aktualizacja badań lekarskich pracowników w tym wystawianie skierowań na wstępne, okresowe i kontrolne.
- Terminowe sporządzanie i naliczanie listy płac, wypłat świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, składek ZUS i PDOF.
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
- Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Obsługa Kapitałowych Planów Pracowniczych (PPK) Spółki, w tym obsługa elektronicznej platformy dedykowanej przez dostawcę PPK.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań wynikających z potrzeb Działu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne.
- Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
- Znajomość przepisów z zakresu Prawa Praca i Ubezpieczeń Społecznych.
- Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz programów: Enova, Płatnik - warunek konieczny.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Samodzielność w zarządzaniu sobą w czasie pracy oraz odpowiedzialność.
- Terminowe wykonywanie powierzonych zadań.
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność określania priorytetów, szybkiego i samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Wysoka komunikatywność oraz kultura osobista.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Pracę na pełen etat w systemie zmianowym;
- Możliwości stałego rozwoju zawodowego;
- Dofinansowanie szkoleń i kursów;
- Dofinansowanie nauki języków obcych;
- Wspólne akcje dobroczynne i sportowe;
- Pakiet dodatkowych benefitów, m.in. świadczenia socjalne, dofinansowanie wypoczynku, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie.