- obsługa miesięcznego procesu płacowego grupy ok. 400 osób,
- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem, rozwiązaniem stosunku pracy i zmianą warunków zatrudnienia,
- przygotowywanie raportów miesięcznych, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,
- rozliczanie umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,
- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi,
- rozliczanie czasu pracy i nieobecności,
- obliczanie zasiłków chorobowych
- udział w międzynarodowych projektach
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac,
- praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych,
- doświadczenie w obsłudze programów kadrowo – płacowych oraz pakietu Office (w szczególności programu Excel),
- samodzielność, terminowość, systematyczność i dobra organizacja pracy,
- umiejętności analityczne,,·odporność na stres, dynamika w działaniu i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego na poziomie komunikatywnym min. B2 – WARUNEK KONIECZNY
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na umowę o pracę,
- bogatą ofertę szkoleń w ramach Akademii Koncernu,
- kursy językowe: angielski i niemiecki,
- pakiet usług medycznych i korzystne warunku ubezpieczenia,
- inicjatywy prozdrowotne w ramach programu „zarządzania zdrowiem”,
- komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu - nie open space,
- miejsce parkingowe,
- ułatwienia w dojeździe z Warszawy do siedziby firmy w Pruszkowie,
- krótszy dzień pracy w piątek.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy