Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych oraz prowadzenie akt osobowych,
- Sporządzanie i weryfikacja list płac oraz przygotowywanie przelewów,
- Rozliczanie czasu pracy,
- Sporządzanie rocznych i miesięcznych deklaracji ZUS, PIT, PFRON oraz zestawień na potrzeby GUS,
- Przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na wewnętrzne potrzeby firmy.
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum 3 lata doświadczenia w naliczaniu płac i obszarze kadrowym,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Znajomość i praktyczne wykorzystanie przepisów prawa pracy oraz ustaw towarzyszących,
- Praktyczna znajomość przepisów w zakresie PDOF oraz ubezpieczeń społecznych,
- Doświadczenie w rozliczaniu czasu pracy,
- Doświadczenie w tworzeniu raportów,
- Znajomość programu Płatnik, (znajomość programu Optima będzie dodatkowym atutem),
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- Atrakcyjny poziom wynagrodzenia oraz możliwość korzystania z firmowych benefitów,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Elastyczne godziny pracy i jeden krótszy dzień pracy,
- Owocowe dni w biurze na Mokotowie,
- Rozwój kwalifikacji zawodowych.
Poznaj
ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008