EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko
Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa, Radom
Co będzie należało do Twoich zadań?
- Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac pracowników klienta z uwzględnieniem wszelkich zasiłków, dodatków i potrąceń
- Rozliczanie umów cywilno-prawnych
- Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników klienta oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
- Sporządzanie deklaracji oraz formularzy do ZUS, US oraz innych instytucji zewnętrznych związanych z rozliczaniem wynagrodzeń
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich
W zamian oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Elastyczny czas pracy między godziną 7 a 9
- Możliwość przystąpienia do pakietu benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna
- Cykliczne szkolenia branżowe
- Pracę w nowoczesnym biurze
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży
Od Kandydatów oczekujemy:
- Minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z samodzielną obsługą kadrowo-płacową
- Bardzo dobrej znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz PDOF, PPK
- Praktyczną znajomość zagadnień dotyczących rozliczania czasu pracy, świadczeń pracowniczych
- Praktyczną umiejętność naliczania wynagrodzeń, w tym honorarium za przeniesienie praw autorskich
- Dobrą znajomość języka angielskiego – język wykorzystywany do codziennej komunikacji mailowej z klientami
- Dobrą znajomość programów MS Office (Word, Excel),
- Sumienność, dokładność oraz dobrą organizację czasu pracy
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość programu Comarch ERP Optima
- Doświadczenie w obsłudze kadrowo – płacowej obcokrajowców
- Dobra znajomość języka rosyjskiego
Mamy dla Ciebie szereg korzyści
- Elastyczne godziny pracy
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży
- Możliwość pracy zdalnej
- Cykliczne szkolenia branżowe
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku
- Wolontariat pracowniczy
- Współfinansowaną kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną