W Alfa Elektro ciągle dążymy do rozwoju i umacniania naszej pozycji na rynku. Przez cały czas zwiększamy efektywność naszych działań i dbamy o dynamiczny rozwój. Przekonanie i wiara w to, co robimy towarzyszą nam ponad 30 lat, a to przekłada się na naszą pozycję lidera w branży.
- przygotowanie i koordynacja działań związanych z organizacją promocji oraz szkoleń on-line dla Klientów
- inicjowanie oraz wdrażanie działań promocyjno-reklamowych z zakresu e-marketingu dla określonych grup produktów lub marek
- zamieszczanie i aktualizacja materiałów na stronie www do działu nowości, blog oraz promocje
- tworzenie treści oraz obsługa portali społecznościowych – Facebook, LinkedIn, Twitter oraz Youtube
- uczestnictwo w tworzeniu innych projektów z zakresu promocji i reklamy
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętności planowania i koordynacji kampanii promocyjno-reklamowych
- pracy przy aktualizacji treści na stronie - CMS
- znajomości narzędzi marketingowych – Google ADS, Google Analytics, Facebook
- umiejętności tworzenia treści marketingowych w mediach społecznościowych
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pakiet prywatnej opieki medycznej
- dobrowolne ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie karnetów sportowych
- pakiet świadczeń socjalnych
- program rekomendacji pracowniczych
Poznaj
Sonepar Polska sp. z o.o.
Sonepar Polska to sieć hurtowni oferujących szeroki asortyment produktów elektrotechnicznych: od kabli i przewodów, poprzez oświetlenie, aż do aparatów i elementów automatyki, wraz z całą gamą produktów uzupełniających. W swojej ofercie posiada produkty ponad 100 dostawców, dedykowane dla klientów profesjonalnych z sektora B2B. Posiada ponad 80 własnych oddziałów handlowych w całej Polsce. To firma z bogatą, ponad 30-letnią tradycją. Jednocześnie należy do najbardziej nowoczesnych, prężnie działających przedsiębiorstw, gdzie pracownicy mają możliwość rozwoju swojej wiedzy i kompetencji dzięki szerokiej ofercie różnorodnych szkoleń. W swojej działalności hołduje wysokim standardom zarządzania i etyki biznesu, charakterystycznym dla całej Grupy SONEPAR – francuskiej, rodzinnej firmy o zasięgu globalnym. Jako Grupa – obejmuje swoim zasięgiem 5 kontynentów, 40 krajów, zatrudnia 44 000 pracowników.
Misja firmy: „Właściwe rozwiązania elektrotechniczne we właściwym miejscu i czasie.”
Wizja firmy „Chcemy być firmą pierwszego wyboru dla klientów i pracowników, łączącą kompetencje techniczne z doskonałą organizacją oraz ideą zrównoważonego rozwoju. Być La Référence! „