Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Elektronowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Office Support z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z kontrahentami; Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Inspektor / Starszy Inspektor (pracownik kancelarii)

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    Trakcja S.A.   Żyrardów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa sekretariatu biura budowy - wsparcie w obsłudze bieżących kontraktów w zakresie pracy biurowej; Przygotowywanie wymaganej dokumentacji i dbanie o jej archiwizację, Tworzenie prostej korespondencji; Tworzenie zestawień i raportów; Bieżąca obsługa pism...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    11 godz.
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...
  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

MUZEUM WARSZAWY
Warszawa
5 200 - 6 200 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
247 dni temu

Muzeum Warszawy ogłasza nabór na stanowisko:


Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Dział Administracyjno-Serwisowy


Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: SA_4.AS/2024

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie!

 

Zakres obowiązków:
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum
  • bieżąca obsługa administracyjna Muzeum i jego oddziałów w zakresie zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Serwisowy
  • przygotowywanie projektów umów na wynajem, dostawy, ubezpieczenia i usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Serwisowego
  • prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie dotyczącym ww. umów
  • bieżący nadzór nad realizacją umów z zakresu zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Techniczny
  • przygotowywanie wniosków zakupowych dotyczących ww. umów
  • opisywanie faktur za dostawy, wynajem ubezpieczenia oraz inne usługi realizowane z budżetu Działu Administracyjno-Technicznego
  • prowadzenie gospodarki kluczami Muzeum
  • sporządzanie informacji, sprawozdań o stanie majątku i czynnościach związanych z jego utrzymaniem
  • prowadzenie rejestru wyposażenia Muzeum, w tym środków trwałych (w porozumieniu z Działem Finansów i Księgowości)
  • prowadzenie wszelkich spraw dotyczących eksploatacji nieruchomości zajmowanych przez Muzeum
  • koordynowanie i odpowiedzialność za administracyjne przygotowanie imprez organizowanych w siedzibie głównej Muzeum oraz współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi
  • koordynowanie i odpowiedzialność za bieżące usuwanie usterek zgłaszanych przez pracowników i pracowniczki oraz zwiedzających wystawy znajdujące się w siedzibie głównej Muzeum
  • prowadzenie spraw związanych z badaniem jakości wody we wszystkich lokalizacja Muzeum
  • przygotowywanie sprawozdań na potrzeby własne i podmiotów zewnętrznych
Nasze wymagania niezbędne:
  • min. rok stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia
  • obsługa komputera: MS Office - Word, Excel; Internet
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
  • dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich na kierunku związanym z administracją
  • znajomość języków obcych
  • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • umiejętność ustalania priorytetów, pracowitość, dokładność, uczciwość, punktualność, odpowiedzialność
Co oferujemy:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto w przedziale 5 200 – 6 200 zł (w zależności od stażu pracy)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
  • świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
  • darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/łam do wiadomości i celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.”
 

Poznaj

MUZEUM WARSZAWY

Muzeum powstało w 1936 roku jako Muzeum Dawnej Warszawy, oddział Muzeum Narodowego. Placówka objęła opieką zbiory varsavianistyczne, a jej siedzibą stały się zakupione przez magistrat w latach 1937 – 1938 trzy kamienice przy Rynku Starego Miasta: Baryczkowska, Kleinpoldowska i „Pod Murzynkiem” (nr 32, 34, 36).

Idea zabezpieczania świadectw przeszłości Warszawy narodziła się w końcu XVIII w., za czasów króla Stanisława Augusta. W XIX w. zajmowały się tym: Towarzystwo Przyjaciół Nauk, Uniwersytet Warszawski, Ratusz, Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych, Państwowe Muzeum Sztuk Pięknych oraz Muzeum Starożytności. Od 1906 r. ośrodkami skupiającymi varsaviana były: Towarzystwo Miłośników Historii oraz Towarzystwo Opieki nad Zabytkami Przeszłości. W 1914 r. TOnZP założyło w kamienicy Baryczkowskiej „muzeum starożytności polskich”. Z czasem większość varsavianów, zgromadzonych dotąd przez różne instytucje, trafiła do zbiorów Muzeum Narodowego.

Wybuch II wojny światowej w 1939 r. przerwał przenoszenie zbiorów z gmachu Muzeum Narodowego przy Alejach Jerozolimskich do zakupionych w latach 1937-1938 kamienic staromiejskich. W 1941 r. został aresztowany kustosz Muzeum Dawnej Warszawy dr Antoni Wieczorkiewicz, który zmarł wkrótce w Oświęcimiu. Zbiory ulokowane przy Rynku Starego Miasta uległy zniszczeniu i rozproszeniu w 1944 roku. Przepadły wówczas inwentarze i katalogi, więc trudno dokładnie określić rozmiar strat.

Po wojnie decyzją Zarządu Miejskiego muzeum zostało reaktywowane w 1948 roku pod nazwą Muzeum Historyczne m. st. Warszawy. Zajęło jedenaście odbudowywanych wówczas staromiejskich kamienic mieszczańskich: osiem od strony Rynku Starego Miasta i trzy od strony ulicy Nowomiejskiej. Rekonstrukcję kamienic przeznaczonych na siedzibę muzeum przeprowadzono na podstawie projektów Stanisława Żaryna.

Na skutek zniszczeń wojennych zbiory przedstawiały się skromnie. W 1950 roku w inwentarzu znajdowało się zaledwie 169 pozycji. Trzon kolekcji muzealnej stanowiły obiekty przekazane przez Muzeum Narodowe – na własność lub jako depozyt. Do muzeum trafiały znaleziska z ruin i ocalone rodzinne pamiątki.

W 1955 roku zwiedzającym została udostępniona stała ekspozycja muzealna, prezentująca dzieje stolicy od założenia miasta do czasów współczesnych. Wystawa ta po raz pierwszy w Polsce w tak dużej skali ukazywała historię miasta. W styczniu 1965 r. otwarto kolejną wersję tej ekspozycji p. t. „Siedem wieków Warszawy”. W następnych latach niektóre jej fragmenty były unowocześniane.

Z czasem zbiory muzeum bogaciły się dzięki planowym zakupom, darowiznom i zapisom spadkowym. Do inwentarzy MHW wpisano m. in. cenne kolekcje autorskie Eugeniusza Phulla, dr Ludwika Gocla, Krzysztofa Klingera, rodziny Schiele. Obecnie w księgach inwentarzowych znajduje się ponad 250 tysięcy obiektów.

Pierwszym po wojnie dyrektorem muzeum został Adam Słomczyński, który pełnił tę funkcję w latach: 1948-1950. Po nim, w 1950 roku, stanowisko na krótko objął prof. dr Stanisław Arnold. Od 1951 aż do 2003 r. dyrektorem był prof. dr Janusz Durko – historyk, muzeolog, archiwista, laureat nagrody m. st Warszawy; wyróżniony tytułem Homo Varsoviensis. Od 2004 roku do października 2012 r. dyrektorem Muzeum była Joanna Bojarska-Syrek.

W 1983 r. na mocy zarządzenia prezydenta stolicy został stworzony oddział Muzeum Historycznego m.st. Warszawy – Muzeum Powstania Warszawskiego. Przez 20 lat działalności skromny zespół MPW zebrał kilkanaście tysięcy eksponatów. Zgromadzono zbiór archiwaliów (dokumenty, korespondencję, druki ulotne, dzienniki), zbiór muzealiów i pamiątek historycznych (uzbrojenie, mundury, dzieła sztuki, przedmioty codziennego użytku, pamiątki osobiste), kolekcję prasy powstańczej i okupacyjnej oraz unikatową kolekcję zdjęć fotograficznych z okresu powstania (negatywy i reprodukcje oryginalne). W 2003 r. prezydent stolicy – Lech Kaczyński podjął decyzję o powołaniu Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowej instytucji.

Dzisiaj Muzeum Warszawy, oprócz siedziby w 11. staromiejskich kamieniczkach, posiada także swoje oddziały: Muzeum Drukarstwa Warszawskiego, Muzeum Farmacji im. Antoniny Leśniewskiej, Muzeum Woli, Muzeum - Miejsce Pamięci Palmiry, Ośrodek Dokumentacji i Badań KORCZAKIANUM, Muzeum Warszawskie Pragi, Muzeum Ordynariatu Polowego.

Muzeum prowadzi  działalność naukowo-wydawniczą i wystawienniczą, dysponuje własnymi pracowniami konserwatorskimi, proponuje szeroką ofertę edukacyjną. W muzeum działa kino, organizujące seanse filmów o Warszawie oraz sklep z pamiatkami varsavianistycznymi.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Elektronowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Office Support z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z kontrahentami; Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Inspektor / Starszy Inspektor (pracownik kancelarii)

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    Trakcja S.A.   Żyrardów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa sekretariatu biura budowy - wsparcie w obsłudze bieżących kontraktów w zakresie pracy biurowej; Przygotowywanie wymaganej dokumentacji i dbanie o jej archiwizację, Tworzenie prostej korespondencji; Tworzenie zestawień i raportów; Bieżąca obsługa pism...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    11 godz.
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...
  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...