Najnowsze oferty pracy

  • Administrator / Administratorka Systemów Produkcyjnych

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w ramach wszystkich programów i systemów produkcyjnych: SAP, Nanocode, MES, AiM etc. Weryfikacja poprawności raportowania produkcji i wprowadzanych danych;...
  • Specjalista ds. rejestru umów i rozliczania usług

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 500 zł brutto/mies.
    1 dni
    Prowadzenie rejestru umów przychodowych. Sporządzanie oraz ewidencjonowanie faktur sprzedaży. Rozliczanie i dokumentowanie usług wewnętrznych. Aktualizacja danych dotyczących cen transferowych.
  • Starszy Specjalista ds. Zarządzania Środowiskiem Pracy

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja rola koordynujesz środowisko pracy w Grupie CA poprzez organizację w kategoriach: usług porządkowych; rozliczanie PFRON; usług w zakresie artykułów spożywczych takich jak: ekspresy w placówkach bankowych i na powierzchniach biurowych, maszyny vendingowe na powierzchniach biurowych,...
  • Młodszy specjalista ds. administracji

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań.
  • Specjalista ds. obsługi spotkań biznesowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Organizacja i przygotowanie miejsc na spotkania oraz wydarzenia, w tym ustawianie wyposażenia oraz obsługa techniczna. Zarządzanie cateringiem i dbałość o zaplecze techniczne podczas eventów. Pomoc w zarządzaniu miejskimi skrzyńkami mailowymi oraz innymi bieżącymi sprawami administracyjnymi.
  • Pracownik ds. umów przychodowych, rozliczania usług wewnętrznych oraz cen transferowych​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków:​ prowadzenie rejestru zawieranych umów przychodowych, sporządzanie i ewidencjonowanie faktur sprzedaży, ewidencja i rozliczanie usług wewnętrznych, ewidencja cen transferowych.
  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nadzór nad obiegiem dokumentów; Zapewnienie płynności przepływu informacji wewnątrz organizacji; Współpraca w zakresie obsługi księgowo-kadrowej; Przygotowywanie prezentacji; Realizacja wyznaczonych zadań i celów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji - Recepcjonista / Recepcjonistka

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa RECEPCJI oraz odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura; Nadzór nad obiegiem dokumentacji firmowej, prowadzenie ewidencji w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej, pism, uchwał, zarządzeń, umów z kontrahentami; Obsługa gości oraz spotkań firmowych (przygotowanie sali...
  • Specjalista ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96, Biuro Główne Medicover    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    System pracy: hybrydowa 50/50 Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za wsparcie zespołu w budowaniu sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych poprzez: Opracowywanie i przygotowywanie dokumentów (umowy, aneksy, promesy) oraz weryfikację ich...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie przestrzeni do spotkań/eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów. Dostarczenie napojów i poczęstunku. Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania prezentacji itp. Wsparcie w razie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

MUZEUM WARSZAWY
Warszawa
5 200 - 6 200 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
390 dni temu

Muzeum Warszawy ogłasza nabór na stanowisko:


Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Dział Administracyjno-Serwisowy


Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: SA_4.AS/2024

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie!

 

Zakres obowiązków:
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum
  • bieżąca obsługa administracyjna Muzeum i jego oddziałów w zakresie zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Serwisowy
  • przygotowywanie projektów umów na wynajem, dostawy, ubezpieczenia i usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Serwisowego
  • prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie dotyczącym ww. umów
  • bieżący nadzór nad realizacją umów z zakresu zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Techniczny
  • przygotowywanie wniosków zakupowych dotyczących ww. umów
  • opisywanie faktur za dostawy, wynajem ubezpieczenia oraz inne usługi realizowane z budżetu Działu Administracyjno-Technicznego
  • prowadzenie gospodarki kluczami Muzeum
  • sporządzanie informacji, sprawozdań o stanie majątku i czynnościach związanych z jego utrzymaniem
  • prowadzenie rejestru wyposażenia Muzeum, w tym środków trwałych (w porozumieniu z Działem Finansów i Księgowości)
  • prowadzenie wszelkich spraw dotyczących eksploatacji nieruchomości zajmowanych przez Muzeum
  • koordynowanie i odpowiedzialność za administracyjne przygotowanie imprez organizowanych w siedzibie głównej Muzeum oraz współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi
  • koordynowanie i odpowiedzialność za bieżące usuwanie usterek zgłaszanych przez pracowników i pracowniczki oraz zwiedzających wystawy znajdujące się w siedzibie głównej Muzeum
  • prowadzenie spraw związanych z badaniem jakości wody we wszystkich lokalizacja Muzeum
  • przygotowywanie sprawozdań na potrzeby własne i podmiotów zewnętrznych
Nasze wymagania niezbędne:
  • min. rok stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia
  • obsługa komputera: MS Office - Word, Excel; Internet
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
  • dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich na kierunku związanym z administracją
  • znajomość języków obcych
  • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • umiejętność ustalania priorytetów, pracowitość, dokładność, uczciwość, punktualność, odpowiedzialność
Co oferujemy:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto w przedziale 5 200 – 6 200 zł (w zależności od stażu pracy)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
  • świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
  • darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Muzeum Warszawy, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”)


1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, REGON: 016387044, NIP: 5251290392. Z Administratorem może się Pani / Pan skontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres naszej siedziby.
2. Inspektor Ochrony Danych powołany przez Administratora nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych.
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem adresu e-mail: dane.osobowe@muzeumwarszawy.pl.
3. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w następujących celach oraz w oparciu o następujące podstawy prawnej:
1) w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych objętych 221 Kodeksu Pracy) prowadzonego przez Muzeum na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędności przetwarzania do wykonania umowy o pracę, której jest Pani / Pan stroną, lub do podjęcia działań na Pani / Pana żądanie, przed zawarciem umowy o pracę;
2) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody - w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych nieobjętych art. 221 Kodeksu Pracy), prowadzonego przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;
3) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody – w celu uczestnictwa przez Panią / Pana w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prowadzonych przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;
4) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń, jeżeli będą one dotyczyć zatrudnienia, na podstawie6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub przez stronę trzecią;
4. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności,
z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające). Zgodnie z obowiązującym prawem Administrator może przekazywać dane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (np. doradcom, audytorom, podmiotom świadczącym usługi IT) oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów (np. sądy, organy ścigania) – na podstawie posiadającego podstawę prawną żądania.
5. Pani / Pana dane osobowe nie są przekazywane ani do Państw Trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), ani do organizacji międzynarodowych.
6. Dane przetwarzane będą w przypadku:
1) osób, które zostały zatrudnione, przez cały okres zatrudnienia;
2) osób, które nie zostały przyjęte do pracy,  przez okres 3 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego;
3) osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych postępowań rekrutacyjnych, przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym była wyrażona zgoda lub do momentu wycofania zgody (jeśli wycofanie nastąpi wcześniej);
4) przetwarzania danych osobowych na podstawie uprzednio wyrażonej zgody – do momentu wycofania zgody;
a po tych okresach do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
7. Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W związku z tym, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora Administrator nie będzie ich dłużej przetwarzać we wskazanym celu, jeżeli Pani/Pan wniesie sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść bezpłatnie sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją, w której się Pani/Pan znalazła/ł.
10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych określonych w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacji. Podanie przez Panią / Pana innych danych osobowych jest dobrowolnei pozostaje bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
12. Pani/Pana dane osobowe bez wyrażenia odrębnej zgody nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
w tym w oparciu o profilowanie.
13. Więcej informacji na temat sposobu realizacji Pani/Pana praw, określonych powyżej, może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w sposób określony w ust. 1 i 2.
14. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

MUZEUM WARSZAWY

Muzeum powstało w 1936 roku jako Muzeum Dawnej Warszawy, oddział Muzeum Narodowego. Placówka objęła opieką zbiory varsavianistyczne, a jej siedzibą stały się zakupione przez magistrat w latach 1937 – 1938 trzy kamienice przy Rynku Starego Miasta: Baryczkowska, Kleinpoldowska i „Pod Murzynkiem” (nr 32, 34, 36).

Idea zabezpieczania świadectw przeszłości Warszawy narodziła się w końcu XVIII w., za czasów króla Stanisława Augusta. W XIX w. zajmowały się tym: Towarzystwo Przyjaciół Nauk, Uniwersytet Warszawski, Ratusz, Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych, Państwowe Muzeum Sztuk Pięknych oraz Muzeum Starożytności. Od 1906 r. ośrodkami skupiającymi varsaviana były: Towarzystwo Miłośników Historii oraz Towarzystwo Opieki nad Zabytkami Przeszłości. W 1914 r. TOnZP założyło w kamienicy Baryczkowskiej „muzeum starożytności polskich”. Z czasem większość varsavianów, zgromadzonych dotąd przez różne instytucje, trafiła do zbiorów Muzeum Narodowego.

Wybuch II wojny światowej w 1939 r. przerwał przenoszenie zbiorów z gmachu Muzeum Narodowego przy Alejach Jerozolimskich do zakupionych w latach 1937-1938 kamienic staromiejskich. W 1941 r. został aresztowany kustosz Muzeum Dawnej Warszawy dr Antoni Wieczorkiewicz, który zmarł wkrótce w Oświęcimiu. Zbiory ulokowane przy Rynku Starego Miasta uległy zniszczeniu i rozproszeniu w 1944 roku. Przepadły wówczas inwentarze i katalogi, więc trudno dokładnie określić rozmiar strat.

Po wojnie decyzją Zarządu Miejskiego muzeum zostało reaktywowane w 1948 roku pod nazwą Muzeum Historyczne m. st. Warszawy. Zajęło jedenaście odbudowywanych wówczas staromiejskich kamienic mieszczańskich: osiem od strony Rynku Starego Miasta i trzy od strony ulicy Nowomiejskiej. Rekonstrukcję kamienic przeznaczonych na siedzibę muzeum przeprowadzono na podstawie projektów Stanisława Żaryna.

Na skutek zniszczeń wojennych zbiory przedstawiały się skromnie. W 1950 roku w inwentarzu znajdowało się zaledwie 169 pozycji. Trzon kolekcji muzealnej stanowiły obiekty przekazane przez Muzeum Narodowe – na własność lub jako depozyt. Do muzeum trafiały znaleziska z ruin i ocalone rodzinne pamiątki.

W 1955 roku zwiedzającym została udostępniona stała ekspozycja muzealna, prezentująca dzieje stolicy od założenia miasta do czasów współczesnych. Wystawa ta po raz pierwszy w Polsce w tak dużej skali ukazywała historię miasta. W styczniu 1965 r. otwarto kolejną wersję tej ekspozycji p. t. „Siedem wieków Warszawy”. W następnych latach niektóre jej fragmenty były unowocześniane.

Z czasem zbiory muzeum bogaciły się dzięki planowym zakupom, darowiznom i zapisom spadkowym. Do inwentarzy MHW wpisano m. in. cenne kolekcje autorskie Eugeniusza Phulla, dr Ludwika Gocla, Krzysztofa Klingera, rodziny Schiele. Obecnie w księgach inwentarzowych znajduje się ponad 250 tysięcy obiektów.

Pierwszym po wojnie dyrektorem muzeum został Adam Słomczyński, który pełnił tę funkcję w latach: 1948-1950. Po nim, w 1950 roku, stanowisko na krótko objął prof. dr Stanisław Arnold. Od 1951 aż do 2003 r. dyrektorem był prof. dr Janusz Durko – historyk, muzeolog, archiwista, laureat nagrody m. st Warszawy; wyróżniony tytułem Homo Varsoviensis. Od 2004 roku do października 2012 r. dyrektorem Muzeum była Joanna Bojarska-Syrek.

W 1983 r. na mocy zarządzenia prezydenta stolicy został stworzony oddział Muzeum Historycznego m.st. Warszawy – Muzeum Powstania Warszawskiego. Przez 20 lat działalności skromny zespół MPW zebrał kilkanaście tysięcy eksponatów. Zgromadzono zbiór archiwaliów (dokumenty, korespondencję, druki ulotne, dzienniki), zbiór muzealiów i pamiątek historycznych (uzbrojenie, mundury, dzieła sztuki, przedmioty codziennego użytku, pamiątki osobiste), kolekcję prasy powstańczej i okupacyjnej oraz unikatową kolekcję zdjęć fotograficznych z okresu powstania (negatywy i reprodukcje oryginalne). W 2003 r. prezydent stolicy – Lech Kaczyński podjął decyzję o powołaniu Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowej instytucji.

Dzisiaj Muzeum Warszawy, oprócz siedziby w 11. staromiejskich kamieniczkach, posiada także swoje oddziały: Muzeum Drukarstwa Warszawskiego, Muzeum Farmacji im. Antoniny Leśniewskiej, Muzeum Woli, Muzeum - Miejsce Pamięci Palmiry, Ośrodek Dokumentacji i Badań KORCZAKIANUM, Muzeum Warszawskie Pragi, Muzeum Ordynariatu Polowego.

Muzeum prowadzi  działalność naukowo-wydawniczą i wystawienniczą, dysponuje własnymi pracowniami konserwatorskimi, proponuje szeroką ofertę edukacyjną. W muzeum działa kino, organizujące seanse filmów o Warszawie oraz sklep z pamiatkami varsavianistycznymi.

Podobne oferty

  • Administrator / Administratorka Systemów Produkcyjnych

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w ramach wszystkich programów i systemów produkcyjnych: SAP, Nanocode, MES, AiM etc. Weryfikacja poprawności raportowania produkcji i wprowadzanych danych;...
  • Specjalista ds. rejestru umów i rozliczania usług

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 500 zł brutto/mies.
    1 dni
    Prowadzenie rejestru umów przychodowych. Sporządzanie oraz ewidencjonowanie faktur sprzedaży. Rozliczanie i dokumentowanie usług wewnętrznych. Aktualizacja danych dotyczących cen transferowych.
  • Starszy Specjalista ds. Zarządzania Środowiskiem Pracy

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja rola koordynujesz środowisko pracy w Grupie CA poprzez organizację w kategoriach: usług porządkowych; rozliczanie PFRON; usług w zakresie artykułów spożywczych takich jak: ekspresy w placówkach bankowych i na powierzchniach biurowych, maszyny vendingowe na powierzchniach biurowych,...
  • Młodszy specjalista ds. administracji

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań.
  • Specjalista ds. obsługi spotkań biznesowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Organizacja i przygotowanie miejsc na spotkania oraz wydarzenia, w tym ustawianie wyposażenia oraz obsługa techniczna. Zarządzanie cateringiem i dbałość o zaplecze techniczne podczas eventów. Pomoc w zarządzaniu miejskimi skrzyńkami mailowymi oraz innymi bieżącymi sprawami administracyjnymi.
  • Pracownik ds. umów przychodowych, rozliczania usług wewnętrznych oraz cen transferowych​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków:​ prowadzenie rejestru zawieranych umów przychodowych, sporządzanie i ewidencjonowanie faktur sprzedaży, ewidencja i rozliczanie usług wewnętrznych, ewidencja cen transferowych.
  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nadzór nad obiegiem dokumentów; Zapewnienie płynności przepływu informacji wewnątrz organizacji; Współpraca w zakresie obsługi księgowo-kadrowej; Przygotowywanie prezentacji; Realizacja wyznaczonych zadań i celów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji - Recepcjonista / Recepcjonistka

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa RECEPCJI oraz odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura; Nadzór nad obiegiem dokumentacji firmowej, prowadzenie ewidencji w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej, pism, uchwał, zarządzeń, umów z kontrahentami; Obsługa gości oraz spotkań firmowych (przygotowanie sali...
  • Specjalista ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96, Biuro Główne Medicover    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    System pracy: hybrydowa 50/50 Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za wsparcie zespołu w budowaniu sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych poprzez: Opracowywanie i przygotowywanie dokumentów (umowy, aneksy, promesy) oraz weryfikację ich...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie przestrzeni do spotkań/eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów. Dostarczenie napojów i poczęstunku. Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania prezentacji itp. Wsparcie w razie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379