Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Administracyjnych Kraków
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Fitness Platinium
Kraków, ul. Juliusza Lea 116
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
5 godz. temu
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Lokalizacja: Fitness Platinium - Kraków, ul. Juliusza Lea 116
Pracuj z nami!
  • bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski,
  • kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe,
  • analizuj faktury czynszowo-mediowe,
  • współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych,
  • kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie administracyjnym,
  • twórz i aktualizuj wewnętrzne zestawienia i raporty,
  • współpracuj z działem technicznym w zakresie utrzymania sprawności technicznej nieruchomości,
  • dbaj o prawidłową komunikację i przepływ informacji między działem administracji a pozostałymi działami firmy,
  • prowadź własne projekty na potrzeby wewnętrzne organizacji,
  • dbaj o prawidłowe procesy administracyjne firmy.
Jakiej osoby szukamy?
  • wyróżniającej się umiejętnością analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • skrupulatnej i samodzielnej,
  • z dobrą organizacją pracy,
  • z dużym poczuciem odpowiedzialności.
Nasz must-have:
  • min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku specjalistycznym w dziale administracji lub pokrewnym,
  • umiejętność analizowania dokumentów czynszowo-mediowych,
  • doświadczenie w pracy na programach księgowo-administracyjnych,
  • znajomość zagadnienia raportowania ESG,
  • praktyczna znajomość pakietów MS Office (Excel, Word, Outlook, Teams ),
  • wiedza z zakresu zarządzania i administracji,
  • praktyczna znajomość tworzenia dokumentów administracyjnych.
Mile widziane:
  • dobra znajomość technicznych i operacyjnych aspektów funkcjonowania nieruchomości,
  • praca na platformach i aplikacjach do zarządzania budynkami,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • poczucie humoru.
Co zyskasz?
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym,
  • system premiowy,
  • jasna struktura obowiązków i celów – przejrzysty zakres zadań oraz jasno określone priorytety,
  • samodzielność w działaniu,
  • kompleksowe wdrożenie firmowe i stanowiskowe z udziałem przełożonego i członków zespołu,
  • prywatną opiekę medyczną Medicover,
  • Medicover Sport + darmowe członkostwo w sieci naszych klubów,
  • możliwość podniesienia swoich kwalifikacji – dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń,
  • dostęp do produktów na platformie benefitowej (np. bilety do kina, vouchery na zakupy),
  • ubezpieczenie grupowe.

Aplikuj teraz
 

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Podobne oferty

  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Samodzielny referent w Dziale Obsługi Projektów Naukowych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Nadsyłanie zgłoszeń: 20 grudnia 2024 Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2025 r. Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny, następnie na rok z możliwością przedłużenia Liczba wolnych stanowisk: 1
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców Dziekanatu Wydziału Lekarskiego

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa umów cywilno-prawnych, obsługa umów z podmiotami zagranicznymi (w języku angielskim), obsługa systemu SAP (wprowadzanie faktur), zakupy finansowane przez Jednostkę (dla Katedr i Zakładów oraz organizacji studenckich i sekcji sportowych), prowadzenie wpłat...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Kraków    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...