Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wprowadzanie dokumentów do systemu; Przygotowanie i wysyłka korespondencji; Kompletowanie i wysyłanie zamówień na materiały szkoleniowe; Obsługa drukarki i kserokopiarki; Obliczanie wynagrodzeń dla pracowników serwisu; Telefoniczna obsługa klientów i pracowników serwisu; Wspieranie...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    5 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Pracownik administracyjny

    HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.   Wrocław, Ołtaszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Wprowadzanie danych dotyczących serwisu do systemu; Pisanie i wysyłanie korespondencji; Organizacja oraz wysyłka materiałów szkoleniowych; Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki i kserokopiarki; Obliczanie wynagrodzeń dla serwisantów; Telefoniczna obsługa...
  • Pracownik biurowy

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
  • Pracownik Administracyjno-biurowy

    BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / o pracę tymczasową / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków organizacja szkoleń i kursów m.in. Uprawnienia UDT/TDT(wózki widłowe; suwnice; dźwigi towarowo-osobowe; podesty ruchome; żurawie); kursy spawania, szkolenia BHP oraz wynajem sprzętu m.in. wózki widłowe, podesty ruchome; Uprawnienia SEP; organizacja egzaminów...
  • Administrator Kontraktu

    Trakcja S.A.   Żyrardów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska Wspomaganie Dyrektora Kontraktu w bieżącej obsłudze administracyjno-logistycznej kontraktu. Nadzór nad przepływem korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów dotyczących kontraktu. Przygotowywanie Roszczeń i Wystąpień....
  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów; współpraca z pracownikami oraz studentami w ramach obsługiwanych projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów mających na celu...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Administracyjnych Wrocław
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji (Likwidacja Szkód)

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji (Likwidacja Szkód)

Medicover Fitness & Gym
Wrocław, ul. Jana Długosza 74​
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
166 dni temu
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji (Likwidacja Szkód)
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Jana Długosza 74​
Pracuj z nami!
  • sprawowanie opieki nad szkodami zaistniałymi w klubach,
  • weryfikacja kosztów roszczeń wynikających z likwidacji szkód,
  • nadzorowanie prawidłowego procesu kompletowania i obiegu dokumentów,
  • administrowanie dokumentami danego regionu klubów fitness,
  • kontakt z kontrahentami, dostawcami, instytucjami i urzędami w zakresie administracyjnym,
  • tworzenie i analiza wewnętrznych zestawień i raportów,
  • współpraca z innymi działami firmy oraz kierownikami klubów fitness,
  • zawieranie i wypowiadanie umów związanych z funkcjonowaniem biznesu.           
Jakiej osoby szukamy?
  • skrupulatnej i samodzielnej,
  • z dobrą organizacją czasu pracy​,​
  • zaangażowanej i konsekwentnej,
  • z dużym poczuciem odpowiedzialności.
Nasz must-have:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata,
  • sprawne poruszanie się w pakiecie MS Office (w szczególności Excel) i/lub google workspace,
  • umiejętność redagowania i tworzenia dokumentów administracyjnych​.
Mile widziane:
  • doświadczenie w odzyskiwaniu szkód osobowych i mienia lub prowadzenie procesu odzyskiwania należności z polisy po poniesionej szkodzie
  • doświadczenie w koordynowaniu szkód
  • wykształcenie wyższe administracyjne
  • przedstawienie rekomendacji od poprzedniego pracodawcy
  • mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Co zyskasz?
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • praca w trybie hybrydowym (20% pracy zdalnej),
  • elastyczne godziny pracy (rozpoczynaj pracę między godziną 7:00 a 9:00),
  • kompleksowe wdrożenie na nowe stanowisko,
  • prywatną opiekę medyczną Medicover,
  • Medicover Sport + darmowe członkostwo w sieci naszych klubów
  • możliwość podniesienia swoich kwalifikacji – dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • przyjazne i komfortowe miejsce pracy – poczuj się jak w najlepszej drużynie!
  • strefa relaksu w biurze.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wprowadzanie dokumentów do systemu; Przygotowanie i wysyłka korespondencji; Kompletowanie i wysyłanie zamówień na materiały szkoleniowe; Obsługa drukarki i kserokopiarki; Obliczanie wynagrodzeń dla pracowników serwisu; Telefoniczna obsługa klientów i pracowników serwisu; Wspieranie...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    5 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Pracownik administracyjny

    HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.   Wrocław, Ołtaszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Wprowadzanie danych dotyczących serwisu do systemu; Pisanie i wysyłanie korespondencji; Organizacja oraz wysyłka materiałów szkoleniowych; Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki i kserokopiarki; Obliczanie wynagrodzeń dla serwisantów; Telefoniczna obsługa...
  • Pracownik biurowy

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
  • Pracownik Administracyjno-biurowy

    BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / o pracę tymczasową / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków organizacja szkoleń i kursów m.in. Uprawnienia UDT/TDT(wózki widłowe; suwnice; dźwigi towarowo-osobowe; podesty ruchome; żurawie); kursy spawania, szkolenia BHP oraz wynajem sprzętu m.in. wózki widłowe, podesty ruchome; Uprawnienia SEP; organizacja egzaminów...
  • Administrator Kontraktu

    Trakcja S.A.   Żyrardów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska Wspomaganie Dyrektora Kontraktu w bieżącej obsłudze administracyjno-logistycznej kontraktu. Nadzór nad przepływem korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów dotyczących kontraktu. Przygotowywanie Roszczeń i Wystąpień....
  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów; współpraca z pracownikami oraz studentami w ramach obsługiwanych projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów mających na celu...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379