Grupa Heban, z siedzibą w Krakowie, przy ul. Kosocickiej 7, lider w dystrybucji materiałów budowlanychi artykułów kompleksowego wykończenia wnętrz poszukuje osoby do współpracy na stanowisko:.
Specjalista SEM/SEO
Miejsce pracy: Kraków
W nowoczesnej firmie dystrybucyjnej, jedną z istotnych kwestii są procesy związane z rozwojem handlu i skutecznym marketingiem w sieci, zarówno w sektorze B2B jak i B2C. Przy użyciu narzędzi SEM/SEO chcemy docierać do konkretnych odbiorców, którzy poszukują najlepszej oferty spośród dostępnych na rynku firm.
To sprawia, że jedną z najważniejszych osób jest osoba dedykowana do prowadzenia całości działań promocyjnych odbywających się w Internecie.
Specjalista SEM/SEO w naszej firmie to osoba, która posiada:
- min. 3 letnia doświadczenie w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii Ads oraz Facebook oraz w prowadzeniu SEO dla projektów e-commerce;
- (Jeśli masz krótsze, a poparte sukcesami doświadczenie, również weźmiemy Cię pod uwagę)
- doświadczenie w zarządzaniu i optymalizacji kampanii o budżetach od 30 tys. złotych lub kampaniami e-commerce;
- rozbudowane kompetencje jeżeli chodzi o analitykę internetową, dogłębną znajomość Google Analytics, MS Excel;
- praktyczną znajomość eksperymentów Ads;
- biegłą znajomość PLA;
- wiedzę i znajomość technik dotyczących pozycjonowania;
- udokumentowane sukcesy osiągnięte w SEO;
- wiedzę dotyczącą wykorzystania danych PPC dla SEO;
- znajomość architektury informacji oraz elementów HTML/CSS/JS wspierających SEO oraz narzędzi SEO m.in. Screaming Frog, Semrush, Senuto, SemStrom, Ahrefs;
- bardzo dobrą znajomość narzędzi Google (Ads Editor, Analytics, Search Console) i FB Ads Manager;
- znajomość branży e-commerce i rynku marketingu online.
Jeśli jesteś takim człowiekiem, to sprawdź proszę poniższą listę zadań. Jeśli uważasz, że to coś, na czym się znasz, czekamy na Twoją aplikację!
- tworzenie i optymalizacja kampanii PPC w Google Ads (Search, Display, Remarketing, PLA, kampanie lokalne) oraz Facebook Ads
- zarządzanie kontem Google Merchant Center
- analizowanie osiąganych efektów, tworzenie strategii kampanii SEM i optymalizowanie prowadzonych działań pod kątem osiągnięcia zakładanych KPI
- tworzenie analiz dotyczących ruchu jak i sprzedaży w sklepie internetowym
- wdrażanie nowych funkcjonalności związanych z Ads, testowanie kampanii i rekomendowanie odpowiedniego kierunku rozwoju,
- analiza danych pod kątem e-commerce, analityka internetowa wspierająca pracę firmy
- analiza działań konkurencji, trendów ruchu i optymalizacji e-commerce
- optymalizacja on-site stron i sklepów internetowych pod kątem SEO,
- optymalizacja obszaru off-site SEO, w tym współpraca z niezależnymi podmiotami
- współtworzenie strategii SEO we współpracy z copywriterami,
- kompleksowa obsługa i planowanie działań SEO,
- przeprowadzanie audytów SEO podstron,
- analiza danych pod kątem e-commerce.
A oto lista tego, czego możesz spodziewać się w zamian za Twoją pracę:
- bezpieczeństwo – dobre, konkurencyjne wynagrodzenie
- decyzyjność i odpowiedzialność
- narzędzia pracy
- pakiet ubezpieczenia dla Ciebie i Twojej rodziny