Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. e-commerce na rynek czeski

    Action S.A.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    9 dni
    Opis stanowiska: Analiza rynku czeskiego pod kątem e-commerce oraz identyfikacja kluczowych trendów i rozwoju. Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych (kampanie Google Ads, Facebook Ads) oraz działań SEO. Optymalizacja sklepu na porównywarkach cenowych takich jak Heureka i Zbozi.cz....
  • Specjalista ds. e-commerce

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat
    2 dni
    Redagowanie treści promocyjnych oraz wsparcie działań marketingowych, Utrzymanie i aktualizacja ofert produktowych zgodnie z zasadami SEO, Współpraca przy rozwoju sklepu internetowego oraz wdrażaniu nowych funkcjonalności, Analiza konkurencji, tworzenie zestawień cen i komentarzy rynkowych,...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
  • Specjalista ds. Reklamy Online

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
  • Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista SEM/SEO

heban sp. z o.o. sp. komandytowa
Kraków
praca stacjonarna
1605 dni temu

Grupa Heban, z siedzibą w Krakowie, przy ul. Kosocickiej 7, lider w dystrybucji materiałów budowlanychi artykułów kompleksowego wykończenia wnętrz poszukuje osoby do współpracy na stanowisko:.

Specjalista SEM/SEO
Miejsce pracy: Kraków

W nowoczesnej firmie dystrybucyjnej, jedną z istotnych kwestii są procesy związane z rozwojem handlu i skutecznym marketingiem w sieci, zarówno w sektorze B2B jak i B2C. Przy użyciu narzędzi SEM/SEO chcemy docierać do konkretnych odbiorców, którzy poszukują najlepszej oferty spośród dostępnych na rynku firm.

 

To sprawia, że jedną z najważniejszych osób jest osoba dedykowana do prowadzenia całości działań promocyjnych odbywających się w Internecie.

 

Specjalista SEM/SEO w naszej firmie to osoba, która posiada:
  • min. 3 letnia doświadczenie w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii Ads oraz Facebook oraz w prowadzeniu SEO dla projektów e-commerce;
  • (Jeśli masz krótsze, a poparte sukcesami doświadczenie, również weźmiemy Cię pod uwagę)
  • doświadczenie w zarządzaniu i optymalizacji kampanii o budżetach od 30 tys. złotych lub kampaniami e-commerce;
  • rozbudowane kompetencje jeżeli chodzi o analitykę internetową, dogłębną znajomość Google Analytics, MS Excel;
  • praktyczną znajomość eksperymentów Ads;
  • biegłą znajomość PLA;
  • wiedzę i znajomość technik dotyczących pozycjonowania;
  • udokumentowane sukcesy osiągnięte w SEO;
  • wiedzę dotyczącą wykorzystania danych PPC dla SEO;
  • znajomość architektury informacji oraz elementów HTML/CSS/JS wspierających SEO oraz narzędzi SEO m.in. Screaming Frog, Semrush, Senuto, SemStrom, Ahrefs;
  • bardzo dobrą znajomość narzędzi Google (Ads Editor, Analytics, Search Console) i FB Ads Manager;
  • znajomość branży e-commerce i rynku marketingu online.
Jeśli jesteś takim człowiekiem, to sprawdź proszę poniższą listę zadań. Jeśli uważasz, że to coś, na czym się znasz, czekamy na Twoją aplikację!
  • tworzenie i optymalizacja kampanii PPC w Google Ads (Search, Display, Remarketing, PLA, kampanie lokalne) oraz Facebook Ads
  • zarządzanie kontem Google Merchant Center
  • analizowanie osiąganych efektów, tworzenie strategii kampanii SEM i optymalizowanie prowadzonych działań pod kątem osiągnięcia zakładanych KPI
  • tworzenie analiz dotyczących ruchu jak i sprzedaży w sklepie internetowym
  • wdrażanie nowych funkcjonalności związanych z Ads, testowanie kampanii i rekomendowanie odpowiedniego kierunku rozwoju,
  • analiza danych pod kątem e-commerce, analityka internetowa wspierająca pracę firmy
  • analiza działań konkurencji, trendów ruchu i optymalizacji e-commerce
  • optymalizacja on-site stron i sklepów internetowych pod kątem SEO,
  • optymalizacja obszaru off-site SEO, w tym współpraca z niezależnymi podmiotami
  • współtworzenie strategii SEO we współpracy z copywriterami,
  • kompleksowa obsługa i planowanie działań SEO,
  • przeprowadzanie audytów SEO podstron,
  • analiza danych pod kątem e-commerce.
A oto lista tego, czego możesz spodziewać się w zamian za Twoją pracę:
  • bezpieczeństwo – dobre, konkurencyjne wynagrodzenie
  • decyzyjność i odpowiedzialność
  • narzędzia pracy
  • pakiet ubezpieczenia dla Ciebie i Twojej rodziny
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. e-commerce na rynek czeski

    Action S.A.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    9 dni
    Opis stanowiska: Analiza rynku czeskiego pod kątem e-commerce oraz identyfikacja kluczowych trendów i rozwoju. Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych (kampanie Google Ads, Facebook Ads) oraz działań SEO. Optymalizacja sklepu na porównywarkach cenowych takich jak Heureka i Zbozi.cz....
  • Specjalista ds. e-commerce

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat
    2 dni
    Redagowanie treści promocyjnych oraz wsparcie działań marketingowych, Utrzymanie i aktualizacja ofert produktowych zgodnie z zasadami SEO, Współpraca przy rozwoju sklepu internetowego oraz wdrażaniu nowych funkcjonalności, Analiza konkurencji, tworzenie zestawień cen i komentarzy rynkowych,...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
  • Specjalista ds. Reklamy Online

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
  • Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379