KONTEL jest dystrybutorem rozwiązań telekomunikacyjnych dla rynku biznesowego, z 40-letnim stażem na rynku. Reprezentujemy producentów znanych marek, z których każda jest liderem w swoim segmencie rynku. Naszymi klientami są operatorzy telekomunikacyjni i internetowi, firmy dystrybucyjne, integratorskie oraz instalacyjne.
Aktualnie poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko
Specjalista - Magik ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KT/23/MMAR
Miło nam będzie współpracować z Tobą w zakresie wielu obszarów marketingowych:
- Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowych dla marek B2B (wideokonferencje, telefony konferencyjne, telefony IP, systemy nagrywania i streamingu) i B2C (interkomy i akcesoria motocyklowe, projektory multimedialne).
- Monitoring, analiza rynku i działań dostawców oraz konkurencji w zakresie marketingu.
- Kampanie marketingowe na potrzeby własne i partnerów handlowych, z wykorzystaniem takich narzędzi jak: content marketing, email marketing, performance marketing, SEO, SEM, social media, influencer marketing, w tym:
- Tworzenie, koordynowanie i publikowanie treści we współpracy ze studiem graficznym: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, blog i newsletter, strony www, landing page
- Reklamy w mediach społecznościowych i Google AdWords – tworzenie i zarządzanie.
- Proponowanie, planowanie, realizacja i ocena efektów kampanii marketingowych.
- Tworzenie wydarzeń online i konferencji na żywo:
- Poszukiwanie przestrzeni eventowych
- Planowanie i organizacja stoisk wystawienniczych
- Troska o dobre doświadczenia uczestników konferencji - od procesu rejestracji online, po rejestrację na żywo
- Tworzenie materiałów drukowanych i prezentacji handlowych we współpracy ze studiem graficzny
- Tłumaczenie z angielskiego materiałów marketingowych i specyfikacji technicznych
- W naszym dziale marketingu wspieramy siebie wzajemnie w pracy i staramy się dzielić obowiązkami tak, aby każdy robił to, co jest mu najbliższe. Doskonale wiemy, że ciężko być specjalistą od wszystkiego :)
Czego MY oczekujemy:
- Studia lub pasje związane z szeroko pojętym marketingiem.
- Doświadczenie w dziale marketingu.
- Zainteresowanie nowymi technologiami/IT.
- Lekkie pióro, poprawna polszczyzna i zmysł estetyczny.
- Kreatywność.
- Dbałość o poprawność merytoryczną tworzonych treści.
- Zaangażowanie i chęć do poszerzania swoich kompetencji.
- Angielski na komunikatywnym lub wyższym poziomie.
- Samodzielność w działaniu.
Czego TY możesz oczekiwać:
- Stałe zatrudnienie w firmie z 40-letnią tradycją.
- Możliwość zdobycia wiedzy i zwiększenia doświadczenia – naprawdę dużo jesteśmy w stanie Ci pomóc, o ile wyrazisz swoje zaangażowanie i chęci. A może i Ty nas czegoś nauczysz?