Obowiązki:
· Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów włoskojęzycznych
· Odpowiadanie na zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat
· Edukowanie klientów w zakresie samodzielnej obsługi strony internetowej
· Budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Oczekiwania:
· Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka włoskiego - B2/C1
· Komunikatywna znajomość języka polskiego - B2
· Gotowość do pracy zmianowej (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00)
· Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski zapewniające prywatność i umożliwiające swobodną komunikację z klientem bez obecności osób postronnych
· Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
Oferujemy:
· Możliwość pracy na cały etat zdalnie, z domu pracownika
· Zmianowy system pracy (8h dziennie, w przedziale między 6.00-24.00, pon-nd)
· Umowę o pracę i długofalową współpracę
· Dodatek za znajomość języka włoskiego
· Dodatek za pracę z domu (100% zdalna praca)
· 26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
· Możliwości rozwoju zawodowego
· Prywatną opiekę medyczną LUX MED
· Ubezpieczenie na życie AVIVA
· Pakiety sportowe (MultiSport)
· Zniżki na produkty naszego Klienta
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: +48 511 545 289 lub +48 504 362 898
Mail: sylwia.graczyk@manpower.pl lub aleksandra.loska@manpower.pl
Nr referencyjny: 959/037/SGR
Oferta dotyczy pracy stałej
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.