TRIBE Krakow Old Town
- Tworzyć niezapomniane pierwsze wrażenie i budować relacje z naszymi gośćmi od momentu ich przybycia
- Przewidywać potrzeby gości i proaktywnie oferować rozwiązania, które przekraczają ich oczekiwania
- Zarządzać procesem obsługi gości od rezerwacji, przez pobyt, aż po wymeldowanie i aktywności zachęcające do kolejnej wizyty w TRIBE
- Współpracować z innymi działami, aby zapewnić płynne i spójne doświadczenie w każdym punkcie styku z gościem
- Kreatywnie reagować na specjalne okazje i prośby, dodając osobisty akcent do każdej interakcji
- Zbierać i analizować opinie gości, wdrażając usprawnienia, które podnoszą jakość doświadczeń w TRIBE
- Masz naturalny talent do budowania relacji i tworzenia pozytywnych interakcji
- Posiadasz doświadczenie w branży hotelarskiej lub obsłudze klienta premium (ale Twoje podejście i osobowość są ważniejsze niż CV)
- Jesteś mistrzem wielozadaniowości, potrafisz zachować spokój i profesjonalizm nawet w najbardziej intensywnych sytuacjach
- Jesteś innowacyjny, kwestionujesz tradycyjne podejście do obsługi gości i proponujesz świeże rozwiązania
- Jesteś biegły w technologii, swobodnie korzystasz z systemów obsługi gości i mediów społecznościowych
- Jesteś graczem zespołowym, z pasją dzielisz się wiedzą i współpracujesz z innymi członkami TRIBE
- Fenomenalne doświadczenie otwarcia pierwszego hotelu lifestylowej marki TRIBE w Polsce
- Pełną wyzwań pracę z przebojowym i zgranym zespołem w największej sieci hotelowej
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Premie półroczne oraz konkursy pracownicze
- Ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, kartę Medicover Sport oraz Multisport
- Wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości
- Bezpłatne posiłki w czasie pracy
- Dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia okolicznościowe
- Zniżki w hotelach i restauracjach sieci Accor na całym świecie
- Wsparcie w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty
- Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.