Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DAG/46/23
Samodzielne Stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat umowa o pracę
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjno-biurową Departamentu,
- prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora Departamentu,
- wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem, ewidencjonowaniem oraz rozdysponowaniem korespondencji
- wpływającej oraz wychodzącej,
- przekazywanie korespondencji pracownikom Departamentu zgodnie z dekretacją,
- organizowanie spotkań w ramach działalności dyrektora i jego zastępców,
- prawidłowe i terminowe prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjno biurową Departamentu,
- przestrzeganie przepisów Instrukcji Kancelaryjnej,
- przygotowywanie i przedstawianie informacji o statusie załatwianych spraw oraz sposobie ich realizacji,
- przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych gromadzonych i przetwarzanych przez pracownika przed
- niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem i nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- biegła znajomość MS Office (szczególnie MS Word, MS Excel, Power Point),
Uwaga: Przy wykształceniu średnim wymagany jest co najmniej trzy letni staż pracy a przy wyższym roczny staż pracy.
Wymagania pożądane:
- znajomość zadań realizowanych przez ARiMR,
- wysoka kultura osobista, dyskrecja,
- umiejętność pracy w zespole oraz sprawna organizacja czasu pracy,
- punktualność, uczciwość oraz zaangażowanie,
- sumienność, rzetelność, punktualność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
- List motywacyjny
- Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.