Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
Poszukujemy kandydata na stanowisko:
- Obsługa zwrotów ze sklepów internetowych z rynku zachodniego (zwroty zapłat, wystawianie dokumentów korygujących sprzedaż)
- Rejestrowanie i obsługa zgłoszonych reklamacji (w tym koordynowanie i nadzór procesu reklamacji przekazanych do Centrali)
- Procesowanie dokumentów zakupu
- Tłumaczenie decyzji reklamacyjnych na język niemiecki
- Korespondencja z klientami niemieckojęzycznymi
- Ścisła współpraca z Działem Reklamacji Centrali Firmy
- Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowo-magazynowych
- Wsparcie obszaru backoffice/order management (rozwiązywanie niestandardowych problemów z zamówieniami na etapie ich przyjęcia do systemu zarządzania zamówieniami lub w procesie realizacji zamówień)
- Biegła znajomość języka niemieckiego w piśmie (warunek konieczny)
- Podstawowa wiedza z zakresu budowy i funkcjonowania pojazdów mechanicznych
- Samodzielność, dokładność,
- Zaangażowanie i samodyscyplina
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność obsługi komputera
- Wykształcenie techniczne
- Znajomość specyfiki części motoryzacyjnych
- Doświadczenie warsztatowe z zakresu naprawy i obsługi pojazdów samochodowych
- Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi
- Znajomość dodatkowo innych języków (francuski, angielski)
- Współtworzenie innowacyjnego na polskim rynku projektu e-commerce
- Kontakt z nowoczesnymi technologiami
- Samodzielne stanowisko pracy
- Stabilne zatrudnienie
- Umowa o pracę (lub inna) z atrakcyjnym wynagrodzeniem adekwatnym do umiejętności
- Jasno określone ścieżki rozwoju zawodowego
- Wygodną lokalizację w Warszawie, przy stacji metra Młociny
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia