Pekabex od 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką, montażem oraz wykonawstwem i developmentem inwestycji. Produkujemy elementy wykorzystywane do realizacji w nowoczesnej technologii modułowej obiektów takich jak: hale produkcyjne, magazyny, biura, obiekty handlowe, dworce, parkingi, osiedla mieszkaniowe, mosty i tunele, w sześciu fabrykach: w Poznaniu, Bielsku-Białej, Mszczonowie, dwóch w Gdańsku, a także w niemieckim Marktzeuln. Prowadzimy inwestycje budowlane w Polsce, krajach skandynawskich i Niemczech. Naszą największą wartością są ambitni, zaangażowani i lubiący swoją pracę ludzie. Działamy odpowiedzialnie i rzetelnie.
Aktualnie budujemy zespół ofertowania dla naszego nowego zakładu prefabrykacji na terytorium Niemiec.
Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i chcesz się stać częścią tego zespołu, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
- Koordynacja procesu wyjazdu pracowników oddelegowanych do zakładów produkcyjnych w Niemczech
- Codzienny kontakt mailowy oraz telefoniczny z kandydatami oraz klientem wewnętrznym
- Tworzenie raportów oraz nadzór nad całością procesu
- Obsługa kadrowo-płacowa pracowników oddelegowanych w ramach oddziału w Niemczech (w tym wnioski o A1, karty EKUZ)
- Wykształcenie minimum średnie
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętność organizacji pracy oraz zdolności koordynacyjne
- Praktyczna wiedza z zakresu kadr i płac
- Znajomość pakietu Office (szczególnie Excel), Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii lub Teta
- Umiejętność rozwiązywania problemów i szybkiego reagowania na potrzeby klienta wewnętrznego
- Asertywność, odwaga,
- Entuzjazm w działaniu