Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. zamówień publicznych

STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA
Warszawa, ul. Rozbrat 26
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
442 dni temu

Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu

AKTYWNA WARSZAWA

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA

ul. Rozbrat 26, Warszawa


Specjalista ds. zamówień publicznych

Dział Administracji i Zamówień Publicznych

Termin składania dokumentów: 09.10.2023 r.

Specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rozbrat 26
Nr ref.: 2023.111.22
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Główne odpowiedzialności:

  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym udział w pracach komisji przetargowych oraz opracowywanie dokumentacji pod względem formalno-prawnym;
  • przygotowywanie i przeprowadzanie zapytań ofertowych;
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 130 000 zł netto;
  • prowadzenie rejestru zapytań ofertowych prowadzonych przez Dział Administracji i Zamówień Publicznych;
  • opracowywanie planu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego aktualizacji;
  • prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych;
  • udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie
    z obowiązującym stanem prawnym.
Charakterystyka pracy:
  • przygotowywanie i prowadzenie od strony formalno-prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym udział w pracach komisji przetargowych, opracowywanie dokumentacji dot. zamówień publicznych pod względem formalno-prawnym, przygotowanie ogłoszeń i protokołów właściwych dla danego typu postępowania, udzielanie wykonawcom wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji warunków zamówienia, przygotowanie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie oceny ofert lub propozycji unieważnienia postępowania, przygotowanie protokołów z posiedzeń komisji przetargowej, prowadzenie korespondencji z wykonawcami, przygotowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami wyłonionymi w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, analizowanie i rozpatrywanie protestów wnoszonych w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • przygotowywanie pod względem formalno-prawnym zapytań ofertowych w oparciu o wewnętrzne procedury, w tym opracowanie dokumentacji pod względem formalno-prawnym, udzielanie wyjaśnień dotyczących treści zapytania ofertowego, formalno-prawna ocena ofert, przygotowanie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert lub propozycji unieważnienia postępowania, prowadzenie korespondencji z wykonawcami;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi SCSAW w zakresie zamówień publicznych oraz w zakresie realizacji umów;
  • ocena i opiniowanie wniosków o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • weryfikacja i opracowywanie merytoryczne faktur dot. zamówień publicznych powyżej 130 000 zł netto w zakresie zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku SCSAW przy ulicy Rozbrat 26, Warszawa. Praca na pełny etat, praca w podstawowym systemie czasu pracy, wykonywanie prac biurowych, obsługa podstawowych urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Do budynku prowadzi wejście od strony ul. Rozbrat przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda).
Brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku, brak windy.

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie i staż pracy: wykształcenie średnie i 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i brak wymaganego stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
  • wykształcenie wyższe z zakresu administracji, prawa,
  • ukończone studia podyplomowe / kursy z zakresu zamówień publicznych,
  • doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej,
  • znajomość przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
  • znajomość pakietu Office w szczególności (Word, Excel),
  • odpowiedzialność, dociekliwość,
  • samodzielność w działaniu,
  • dokładność, bardzo dobra organizacja pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ust. z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.


Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w treści ogłoszenia:

  • za pomocą przycisku aplikacyjnego;
  • osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Ogłoszenie nr 2023.111.22” do Sekretariatu Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA przy ul. Rozbrat 26 (pok. 209);
  • listownie na adres Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa).

Uwaga: Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 09.10.2023 r.

Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych bądź dostarczone po terminie
wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane.

 

 

Informacje dodatkowe dot. etapów naboru:

  • I etap - ocena formalna złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych;
  • II etap - test wiedzy dot. tematyki wynikającej z zakresu zadań oraz przepisów prawa związanych
  • III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
ZASADY I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
PRZEZ STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA
W ZWIĄZKU Z PROWADZONYMI NABORAMI NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE,
W TYM KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE

Udział w naborze (złożenie dokumentów) oznacza zapoznanie się z poniższymi zasadami przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:
1. Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa m.st. Warszawy (zwane dalej SCSAW) z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa reprezentowane przez Dyrektora SCSAW. Poprzez SCSAW rozumiemy również obiekty sportowe organizacyjnie wchodzące w skład SCSAW.
2. Inspektor Ochrony Danych
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: odo@aktywnawarszawa.waw.pl
3. Podstawa prawna przetwarzania
Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana, dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f RODO.
4. Cel przetwarzania
1) realizacja procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze,
2) wykonania ciążących obowiązków prawnych, takich jak:
a) udzielanie odpowiedzi na zgłoszone wnioski i skargi,
b) wykonywania obowiązków archiwizacyjnych.
3) ochrony osób i mienia zapewnienia bezpieczeństwa i porządku na terenie i wokół terenu w ośrodkach SCSAW - w przypadku danych z monitoringu – ze względu na prawnie uzasadniony interes administratora obejmujący zapewnienie możliwości reagowania przez administratora w sytuacjach zaistnienia incydentów zakłócających porządek oraz zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia na terenie administratora a ponadto zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i ochrony mienia na podstawie art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zapisy z monitoringu przechowywane są przez okres ok. 30 dni od dnia nagrania. Po upływie ww. okresu nagrania obrazu z monitoringu są nadpisywane przez kolejne zapisy z monitoringu.
5. Odbiorcy danych
Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć:
1) upoważnieni pracownicy,
2) podmioty i organy uprawnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.
Od odbiorców danych wymagamy zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji oraz wykorzystania ich jedynie do zapewnienia danej usługi.
6. Okres przechowywania
Państwa dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w punkcie 4, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa upoważniające do zachowania, kontroli i archiwizacji pozyskanych danych, a w przypadku monitoringu wizyjnego min.7, a max.30 dni od zarejestrowania danych w monitoringu wizyjnym w zależności od uwarunkowań technicznych danego Ośrodka, po tym terminie dane w systemie monitoringu wizyjnego są usunięte automatycznie.
7. Prawa osób, których dane są przetwarzane
1) Prawo dostępu do danych osobowych - Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania (poprawienia). W zakresie wynikającym z przepisów prawa może Pani/Pan żądać ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jeśli dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane. Sprostowanie danych potwierdzających wymagania niezbędne wskazane w ogłoszeniu o naborze jest możliwe w terminie wskazanym w ogłoszeniu jako termin dostarczenia dokumentów. Po tym terminie sprostowanie jest możliwe o ile nie wpływa na ważność złożonej oferty.
2) Prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych - O ile przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia tej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych jest równoznaczne z rezygnacją w udziale w naborze.
3) Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Ma Pani/Pan możliwość złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Profilowanie i przekazywanie do państw trzecich
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane oraz przekazywane do państw trzecich z wyłączeniem sytuacji występowania hiperłącza do zewnętrznych stron internetowych lub serwisów społecznościowych pomiędzy SCSAW, a Administratorem danej zewnętrznej witryny. Występuje wtedy relacja współadmininistracji. Współadministracja ogranicza się wyłącznie do danych w zakresie niezbędnym do operacji związanych z funkcjonowaniem danego przycisku. SCSAW nie ponosi odpowiedzialności za polityki w zakresie dalszego przetwarzania danych osobowych innych podmiotów i organizacji czy dostawców serwisów społecznościowych.
Nasi Współadministratorzy w obrębie niniejszego Serwisu internetowego to:
1) Meta Platforms Ireland Ltd. (Facebook, Facebook Pixel) z siedzibą pod adresem: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia,
2) Instagram LLC., z siedzibą pod adresem 1601 Willow Road, Menlo Park, CA, 94025, USA.
9. Forma przetwarzania
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w formie papierowej i systemach informatycznych.
10. Monitoring wizyjny
Monitoring wizyjny obejmuje swoim zasięgiem teren wokół ośrodków, w których jest stosowany. O stosowanym monitoringu wizyjnym informują umieszczone przy wejściach znaki graficzne (piktogramy).
 

Podobne oferty