specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zarządzanie procesem zakupów akcesoriów meblowych na potrzeby firmy; Budowanie długoterminowych relacji z dostawcami oraz aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych; Wprowadzanie nowych rozwiązań i produktów do oferty; Negocjowanie cen, warunków dostaw oraz kontrola jakości...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Opis stanowiska: Przygotowywanie planów zakupowych Spółki. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania zamówień; Przygotowywanie sprawozdań dotyczących procesów zakupowych; Analiza i przygotowywanie wytycznych dotyczących stosowania ustawy Prawo zamówień...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
specjalista senior / mid umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Główny zakres obowiązków: przygotowywanie strategii zakupowych zawierających sprecyzowane i sformalizowane podejście biznesowe ukierunkowane na jak najbardziej efektywną realizację zakupów w tym analiza efektywności procesów zakupowych; aktualizowanie wybranych strategii zakupowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: zamawianie części, materiałów motoryzacyjnych i usług u dostawców, pilnowanie terminów realizacji zamówień; nadzór nad zamówieniami, fakturami korygującymi oraz notami księgowymi; rozwiązywanie problemów związanych z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Współudział w opracowywaniu „Planu Zamówień Publicznych" WIML, przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV, z wyliczeniem ilości i wartości, Opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie, Opracowanie planów zakupów urządzeń i aparatury...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
FTL S.A.Kajetany, ul. Klonowa 48
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków Rozwijanie sprzedaży eksportowej w sektorze B2B. Budowa i zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi. Aktywne poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie produktów na nowe rynki. Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji możliwości rozwoju.
co najmniej 2 lat doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. zakupów z obszaru usług zdefiniowanych w jednej lub kilku z podanych kategorii tj. administracja, usługi doradcze lub prawne, HR i benefity – doświadczenie w branży finansowej będzie dodatkowym atutem,
dobra znajomość technik negocjacyjnych popartą osiąganymi rezultatami,
umiejętność planowania, analizy danych i szybkiej oceny zmieniających się warunków,
znajomość j. angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie negocjacji,
umiejętność pracy samodzielnej i grupowej oraz dobrej organizacji czasu pracy.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
prowadzeniu procesów zakupowych mających na celu wybór najkorzystniejszych warunków,
definiowanie planu działania który wspiera cele oszczędnościowe oraz generują wartość dodaną dla Banku,
monitorowaniu trendów i zmian na rynku dostawców,
analizowaniu i optymalizowaniu portfela dedykowanych kategorii zakupowych.
raportowaniu z prowadzonych procesów zakupowych.
Oferujemy:
pracę w oparciu o wartości - zwinność, prostota, zespołowość i etyka,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U” itp.),
nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,
ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zarządzanie procesem zakupów akcesoriów meblowych na potrzeby firmy; Budowanie długoterminowych relacji z dostawcami oraz aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych; Wprowadzanie nowych rozwiązań i produktów do oferty; Negocjowanie cen, warunków dostaw oraz kontrola jakości...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Opis stanowiska: Przygotowywanie planów zakupowych Spółki. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania zamówień; Przygotowywanie sprawozdań dotyczących procesów zakupowych; Analiza i przygotowywanie wytycznych dotyczących stosowania ustawy Prawo zamówień...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
specjalista senior / mid umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Główny zakres obowiązków: przygotowywanie strategii zakupowych zawierających sprecyzowane i sformalizowane podejście biznesowe ukierunkowane na jak najbardziej efektywną realizację zakupów w tym analiza efektywności procesów zakupowych; aktualizowanie wybranych strategii zakupowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: zamawianie części, materiałów motoryzacyjnych i usług u dostawców, pilnowanie terminów realizacji zamówień; nadzór nad zamówieniami, fakturami korygującymi oraz notami księgowymi; rozwiązywanie problemów związanych z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Współudział w opracowywaniu „Planu Zamówień Publicznych" WIML, przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV, z wyliczeniem ilości i wartości, Opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie, Opracowanie planów zakupów urządzeń i aparatury...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
FTL S.A.Kajetany, ul. Klonowa 48
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków Rozwijanie sprzedaży eksportowej w sektorze B2B. Budowa i zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi. Aktywne poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie produktów na nowe rynki. Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji możliwości rozwoju.