Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Zarządzanie panelem dostawców w podległej kategorii,
-
Prowadzenie akcji ofertowych,
-
Określanie i wdrażanie programów w zakresie redukcji kosztów zakupowych (projekty oszczędnościowe),
-
Poszukiwanie i wybór nowych dostawców,
-
Negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami,
-
Monitorowanie wydajności dostawców.
-
Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne, logistyczne lub techniczne),
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej – preferowana branża automotive lub AGD,
-
Wysokorozwinięte umiejętności negocjacyjne,
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
-
Zorientowanie na cele,
-
Wysokorozwinięte zdolności interpersonalne,
-
Zdolności analityczne,
-
Mile widziana znajomość narzędzi jakościowych,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu,
-
Mile widziana znajomość systemu SAP,
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point).
-
Stabilne zatrudnienie w dużej międzynarodowej firmie produkcyjnej będącej liderem w swojej branży,
-
Umowę o pracę,
-
Duże możliwości rozwoju.