Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie daną kategorią zakupową i portfolio obecnych dostawców. Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Weryfikacja i ocena obecnych dostawców, umów oraz zasad współpracy. Negocjowanie warunków handlowych....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł; wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach; współpraca z innymi działami departamentów...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych materiałów, dóbr i usług pośrednio produkcyjnych; poszukiwanie alternatyw i nowości w zakresie materiałów, dóbr i usług pośrednio produkcyjnych; współpraca z innymi działami departamentów krajowych; współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
13 godz.
Analiza Rynkowa: Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji oraz identyfikacja potencjalnych dostawców. Negocjacje: Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych. Zarządzanie Asortymentem: Planowanie i realizacja zamówień zgodnie z potrzebami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych (w tym kalkulacja, zakupy, controlling i sprzedaż). Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji. Przygotowywanie budżetów/prognozy wyników finansowych na prowadzonych robotach. Przygotowanie i analiza kosztów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych; Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji; Przygotowywanie budżetów / prognozy wyników finansowych; Przygotowanie i analiza kosztów;
Zakres obowiązków Rozwijanie i pielęgnowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, zapewniając ich satysfakcję i lojalność. Identyfikowanie i realizowanie nowych możliwości biznesowych w ramach istniejących kont oraz potencjalnych nowych klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Zakres obowiązków Budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami w sektorze FMCG (słodycze). Wdrażanie nowych możliwości biznesowe, zarówno w obrębie obecnych, jak i potencjalnych nowych partnerstw. Prowadzenie negocjacji oraz finalizacja umowy. Analiza danych rynkowych i trendów...
Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie daną kategorią zakupową i portfolio obecnych dostawców. Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Weryfikacja i ocena obecnych dostawców, umów oraz zasad współpracy. Negocjowanie warunków handlowych....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł; wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach; współpraca z innymi działami departamentów...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych materiałów, dóbr i usług pośrednio produkcyjnych; poszukiwanie alternatyw i nowości w zakresie materiałów, dóbr i usług pośrednio produkcyjnych; współpraca z innymi działami departamentów krajowych; współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
13 godz.
Analiza Rynkowa: Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji oraz identyfikacja potencjalnych dostawców. Negocjacje: Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych. Zarządzanie Asortymentem: Planowanie i realizacja zamówień zgodnie z potrzebami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych (w tym kalkulacja, zakupy, controlling i sprzedaż). Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji. Przygotowywanie budżetów/prognozy wyników finansowych na prowadzonych robotach. Przygotowanie i analiza kosztów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych; Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji; Przygotowywanie budżetów / prognozy wyników finansowych; Przygotowanie i analiza kosztów;
Zakres obowiązków Rozwijanie i pielęgnowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, zapewniając ich satysfakcję i lojalność. Identyfikowanie i realizowanie nowych możliwości biznesowych w ramach istniejących kont oraz potencjalnych nowych klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Zakres obowiązków Budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami w sektorze FMCG (słodycze). Wdrażanie nowych możliwości biznesowe, zarówno w obrębie obecnych, jak i potencjalnych nowych partnerstw. Prowadzenie negocjacji oraz finalizacja umowy. Analiza danych rynkowych i trendów...
Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...