specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji.
Dołącz do nas, jeśli masz doświadczenie w sprzedaży hurtowej, kontaktach z klientami zagranicznymi, spotkaniach handlowych i negocjacjach. Idealny kandydat powinien być dynamiczny i mieć sieć kontaktów branżowych w kraju i za granicą. Zadania: Osiąganie celów sprzedaży eksportowej i...
Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży hurtowej oraz pozyskiwaniu i obsłudze klienta exportowego – ta praca jest dla Ciebie. Jeśli lubisz spotykać się z klientami i negocjować – ta praca jest dla Ciebie Jeśli jesteś operatywny posiadasz kontakty z klientami w Polsce i po za Polską...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: sprzedaż usług ochrony w ramach postępowań prowadzonych zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych i Postępowań Regulaminowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, sprzedaż rozwiązań z obszaru zabezpieczeń technicznych opartych o nowoczesne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
zamawianie towarów, usług i robót budowlanych; wysyłanie zapytań ofertowych na etapie realizacji w oparciu o dokumentację projektową oraz ustalenia z Kierownikami Budów; analiza cenowa materiałów i usług w oparciu o przedłożony ówcześnie budżet budowy; kontrola postępu,...
Twój zakres obowiązków Budowanie portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z producentami mebli; Przygotowanie i wdrażanie strategii wprowadzania produktów na rynek; Udział krajowych i międzynarodowych targach branżowych; Ścisła współpraca z dostawcami oraz...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
7 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 850 - 6 922 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Identyfikacja potencjalnych dostawców, składanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert i nadzór nad zamówieniami; Nadzór nad zamówieniami realizowanymi przez dostawców pod kątem terminowości ich realizacji, cen, oraz zamawianych ilości; Monitoring rynku pod kątem trendów, cen i...
MIREX to firma z 18-letnią tradycją. Obecnie należymy do jednych z największych na Śląsku firm sprzedających produkty takich producentów jak: Lubella, Maspex, Tymbark, Żywiec Zdrój, Hoop, Kofola, Paola, Ustronianka, Muszyna Zdrój, Muszynianka, Nałęczowianka, Primavera, Cisowianka, Jurajska, Carlsberg-Okocim, Heineken-Żywiec, Kompania Piwowarska, Dilmah, Podravka, Red Bull oraz wiele innych.
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: woj. śląskie
Zadania:
weryfikacja i akceptacja potrzeb zakupowych wewnątrz organizacji,
budowanie i realizacja strategii zakupowej w zarządzanym portfolio towarów,
poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie relacji biznesowych z aktualnymi dostawcami,
sporządzanie i dystrybucja zapytań ofertowych, organizacja przetargów, aukcji, analiza ofert,
skuteczne negocjowanie warunków współpracy z dostawcami,
zapewnianie optymalizacji kosztów zakupów, przygotowywanie raportów i analiz kosztowych.
Wymagania:
wykształcenie wyższe lub średnie,
kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata),
bardzo dobra znajomość obsługi komputera – Excel,
umiejętności nawiązywania kontaktów i zdolności negocjacyjnych,
zdolności analityczne,
odpowiedzialność i duża samodzielność w zakresie podejmowanych działań,
umiejętność planowania i organizacji pracy,
dyspozycyjność.
Oferujemy:
atrakcyjne i stabilne warunki pracy w renomowanej, solidnej i rozwijającej się firmie,
niezbędne narzędzia do pracy (samochód, telefon, laptop) ,
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji.
Dołącz do nas, jeśli masz doświadczenie w sprzedaży hurtowej, kontaktach z klientami zagranicznymi, spotkaniach handlowych i negocjacjach. Idealny kandydat powinien być dynamiczny i mieć sieć kontaktów branżowych w kraju i za granicą. Zadania: Osiąganie celów sprzedaży eksportowej i...
Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży hurtowej oraz pozyskiwaniu i obsłudze klienta exportowego – ta praca jest dla Ciebie. Jeśli lubisz spotykać się z klientami i negocjować – ta praca jest dla Ciebie Jeśli jesteś operatywny posiadasz kontakty z klientami w Polsce i po za Polską...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: sprzedaż usług ochrony w ramach postępowań prowadzonych zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych i Postępowań Regulaminowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, sprzedaż rozwiązań z obszaru zabezpieczeń technicznych opartych o nowoczesne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
zamawianie towarów, usług i robót budowlanych; wysyłanie zapytań ofertowych na etapie realizacji w oparciu o dokumentację projektową oraz ustalenia z Kierownikami Budów; analiza cenowa materiałów i usług w oparciu o przedłożony ówcześnie budżet budowy; kontrola postępu,...
Twój zakres obowiązków Budowanie portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z producentami mebli; Przygotowanie i wdrażanie strategii wprowadzania produktów na rynek; Udział krajowych i międzynarodowych targach branżowych; Ścisła współpraca z dostawcami oraz...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
7 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 850 - 6 922 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Identyfikacja potencjalnych dostawców, składanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert i nadzór nad zamówieniami; Nadzór nad zamówieniami realizowanymi przez dostawców pod kątem terminowości ich realizacji, cen, oraz zamawianych ilości; Monitoring rynku pod kątem trendów, cen i...