THERMOSILESIA działa w branży HVAC od ponad 18 lat. Dzięki swojej wiedzy i zaangażowaniu naszych pracowników osiągnęliśmy czołową pozycję w dystrybucji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w Polsce. Naszą przewagą konkurencyjną są profesjonalnie przygotowani do pracy doradcy handlowi oraz własne centrum logistyczne o powierzchni 4000 m2.
W związku z rozbudową naszych struktu handlowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
-
zarządzanie zamówieniami,
-
analiza i kontrola stanów magazynowych,
-
kontakt z dostawcami (mailowy, telefoniczny) - składanie zamówień, wyjaśnienie niezgodności, prowadzenie procesu reklamacji,
-
negocjacje cenowe z dostawcami,
-
analiza poprawności FV zakupowych, wprowadzenie do systemu,
-
koordynacja procesu odpraw (przygotowanie dokumentów, tłumaczenia, deklaracje zgodności),
-
współpraca z agencją celną oraz firmami logistycznymi,
-
koordynacja terminów dostaw,
-
wprowadzanie produktów na stan magazynowych - uzupełnienie danych w systemie,
-
przesunięcia międzymagazynowe w systemie,
-
bieżąca współpraca z innymi działami w firmie.
-
min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów i logistyce dostaw,
-
doswiadczenie w zakresie zarządzania stanami magazynowymi,
-
doświadczenie w zakresie współpracy z zagranicznymi dostawcami,
-
wykształcenie wyższe - mile widziane techniczne
-
biegła obsługa komputera w zakresie systemu MS Office,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
-
sumienność i dokładność,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
umiejętności negocjacyjne, asertywność,
-
umiejętność budowania relacji handlowych.
-
pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC,
-
samodzielnośc w działaniu,
-
benefity: m.in. dopłata do karty multisport,
-
możliwość rozwoju zawodowego.