Głównym celem tej roli są operacyjne zakupy pośrednie, które obejmują tworzenie zamówień, śledzenie odbioru towarów, codzienny kontakt z międzynarodowymi zleceniodawcami, dostawcami, zespołem zaopatrzeniowym i księgowym.
Zadania:
- Zarządzanie codzienną współpracą z portfelem międzynarodowych, zatwierdzonych dostawców spełniających potrzeby zarówno klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych
- Śledzenie towarów, aby zweryfikować prawidłową dostawę i zapewnić przetwarzanie faktur
- Dopasowanie zamówień dostawców do wymagań klientów (na podstawie Planowania Zasobów Przedsiębiorstwa (ERP) lub Standardowych Procedur Operacyjnych (SOP)/wymagań projektowych) pod względem treści, jakości, dostawy, trwałości i ceny
- Prowadzenie wszystkich działań związanych z zakupami dla wszystkich towarów i usług zgodnie z zasadami i procedurami
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (B2+) i angielskiego (B2)
- Proaktywny sposób pracy/ elastyczność/ duch pracy zespołowej
- Doświadczenie w zakupach lub finansach będzie dodatkowym atutem
- Praktyczne doświadczenie w pracy z SAP/Ariba będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w pracy w środowisku usług wspólnych będzie dodatkowym atutem
- Zaawansowana znajomość programu Excel będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobre umiejętności komunikacji w mowie i piśmie
- Współpraca z doświadczonymi ekspertami w międzynarodowym środowisku
- Korzystanie z indywidualnych możliwości rozwoju i szkoleń, od konkretnych stanowisk po umiejętności miękkie
- Prywatna opieka medyczna (w tym oferty dla członków rodziny)
- Ubezpieczenie na życie
- Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na Twoim doświadczeniu i umiejętnościach oraz inne korzyści finansowe, takie jak premia roczna i wewnętrzny program skupu akcji
- Korzyści rzeczowe: począwszy od oferty zdrowego stylu życia, poprzez dzielenie się wiedzą, aż po zajęcia integracyjne
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.