CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Obowiązki na stanowisku:
- Kontakt z dostawcami w celu rozwiązywania kwestii związanych z katalogami firmy, rozwojem, fakturami, procesami
- Wsparcie dostawców
- Dbałość o dobre relacje z dostawcami
- Zadania funkcjonalne (np. informowanie finansów w przypadku problemów z płatnościami)
- Zgłaszanie problemów technicznych do globalnego zespołu IT, finansów
- Raportowanie
Wymagania, które należy spełnić:
- Zaawansowana znajomość j. niemieckiego lub j. francuskiego
- Znajomość j. angielskeigo na dobrym, komunikatywnym poziomie
- Preferowane około pół roku doświadczenia (obszar zakupów, obsługa klienta, księgowość)
- Znajomość programu MS Excel
- Umiejętność zarządzania czasem i pracą
- Zdolności komunikacyjne
- Dobre funkcjonowanie w zespole
- Znajomość procesów i systemów zakupowych będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Kontakt z najnowszą technologią informatyczną
- Programy szkoleniowe i rozwojowe
- Kursy języków obcych
- Nieograniczony dostęp do e-learningu
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie