PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- planowanie zakupów materiałów i środków trwałych,
- sprawdzanie wiarygodności dostawców i analizowania otrzymanych dokumentów w celu wybrania najkorzystniejszej oferty,
- przeprowadzanie negocjacji,
- sporządzanie/uzgadnianie umów/porozumień w celu poprawnego prowadzenia dokumentacji przetargowych,
- prowadzenie zakupów / zaopatrzenia.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie średnie,
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie podstawowym,
- umiejętność pracy pod wpływem stresu i presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, zdolności negocjacyjne, zaangażowanie, komunikatywność.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe z specjalności: logistyka, zarządzanie, ekonomia, prawo lub pokrewne,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość programu SAP na poziomie podstawowym.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.