- Obsługa kosztowego modułu logistycznego w systemie SAP;
- Kontrola rozliczeń z usługodawcami;
- Przygotowanie raportów rozliczeniowych dla Księgowości;
- Kontrola przepływu faktur (współpraca z Księgowością i pracownikami operacyjnymi);
- Optymalizacja procesów rozliczeń usług transportowych;
- Współpraca przy administrowaniu systemem wykorzystywanym do zarządzania gospodarką materiałową w segmencie produkcji betonu;
- Przygotowywanie raportów na potrzeby kadry kierowniczej;
- Udział w procesie zamykania miesiąca;
- Współpraca przy wdrożeniu nowych rozwiązań systemowych organizacji;
- Inne prace administracyjne zlecone przez przełożonego.
- Wykształcenie wyższe (wykształcenie ekonomiczne będzie dodatkowym atutem);
- Znajomość j. angielskiego min. poziom B2 (praca w międzynarodowym środowisku);
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, związanym ze wsparciem rozliczeń kosztów logistycznych i materiałowych;
- Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej;
- Umiejętność planowania działań i rozwiązywania problemów; samodzielność;
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Konkurencyjne wynagrodzenie w ramach umowy o pracę;
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”;
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku;
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania