Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Twoim zakresem obowiązków będzie: Telefoniczna obsługa zgłoszeń od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Kontrola poprawności implementacji rozwiązań. Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami....
  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników

nc+
Katowice
praca stacjonarna
2296 dni temu

nc+ to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz programy  dla dzieci. nc+ to również przyjazne technologie, dzięki którym użytkownik może korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do swoich indywidualnych potrzeb.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników

Główne zadania:
  • zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych
  • zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
  • rozbudowa i konfiguracja sprzętu informatycznego oraz teleinformatycznego
  • instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania użytkowego
  • zapewnienie użytkownikom wsparcia i obsługi informatycznej oraz teleinformatycznej w ramach pierwszego kontaktu
  • rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów
  • dbałość o wysoki poziom obsługi klientów wewnętrznych
Od kandydatów oczekujemy:
  • znajomości systemów MS Windows (XP/Vista/7) w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania
  • znajomość aplikacji pakietu MS Office w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania
  • podstawowej znajomości sieci komputerowych oraz protokołu TCP/IP
  • znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
  • dyspozycyjności (dyżury w dni wolne)
  • kreatywnego podejścia do napotkanych trudności
  • mile widziane wykształcenie informatyczne lub pokrewne
Oferujemy:
  • współpracę w oparciu o umowę o pracę
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej spółce
  • kulturę organizacyjną oparta na współpracy i koleżeństwie
  • prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dostęp do bogatej oferty platformy nc+
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), al. gen. W. Sikorskiego 9, zawartych w przekazanym CV na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji”.

Informujemy, że mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Inne oferty pracy publikujemy na stronie: ncplus.pl/kariera
 

Podobne oferty

  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Twoim zakresem obowiązków będzie: Telefoniczna obsługa zgłoszeń od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Kontrola poprawności implementacji rozwiązań. Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami....
  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...