Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik I-wszej linii wsparcia Warszawa
Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

Klient portalu Praca.pl
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
11 dni temu

Ogłoszenie numer: 9680290, z dnia 2025-03-28

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń)
  • Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji
  • Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań
  • Proponowanie usprawnień w podległych systemach
  • Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i wewnętrznego systemu wsparcia biznesu
  • Tworzenie raportów

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne
  • Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego
  • Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (Access, SQL, Oracle)
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz komunikatywność
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa
  • Umiejętność pracy w grupie

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport
  • Jeden dodatkowy dzień wolny oraz dopłata do dojazdów
  • Dofinansowanie karty lunchowej i system kafeteryjny
  • Paczki świąteczne dla dzieci, pakiet relokacyjny oraz program emerytalny

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Technik Wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Co będziesz robić? Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT; Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe; Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób; Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM; Współpracować z zespołem wdrożeniowym;
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych; Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych; Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS; Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM; Współpraca z zespołem wdrożeniowym;
  • Młodszy referent w Wydziale Wsparcia Użytkowników w Biurze Informatyki

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa, ul. Filtrowa 57    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie problemów użytkowników sprzętu komputerowego i telefonicznego, instalowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego i telefonicznego oraz...
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Młodszy Inspektor – Administrator ds. Systemu/Aplikacji w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Eksploatacji Systemów

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: administrowanie aplikacjami w zakresie zapewnienia ich poprawnego działania; zapewnienie wsparcia użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów z funkcjonowaniem aplikacji; zapewnienie prawidłowości przetwarzania i bezpieczeństwa informacji w aplikacji oraz zgłaszanie incydentów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379