G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.
Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC.
Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem czeskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: IT/KRK/2018
Opis stanowiska:
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku czeskim
- pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych
- dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur
- prowadzenie i dokumentacja rejestru zgłoszeń
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- znajomość języka czeskiego na poziomie zaawansowanym (od poziomu B2)
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- chęć do rozwoju w obszarze IT
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dużym atutem
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Mulitsport)
- liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- jasno określoną ścieżkę kariery
- pracę w międzynarodowym środowisku