Najnowsze oferty pracy

  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  część etatu
    5 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Siemianowice Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
  • Recepcjonistka – Obsługa Klienta

    PaNELTECH Sp. z o.o.   Chorzów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy; przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile; obsługa sal konferencyjnych; bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
  • Specjalista ds. serwisu - warsztat

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: wykonywanie napraw urządzeń klimatyzacji i pomp ciepła na warsztacie w siedzibie firmy; diagnostykę urządzeń w zakresie awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; pomoc w wykonywaniu prac konserwacyjnych na terenie siedziby firmy w zakresie urządzeń...
  • Specjalista ds. serwisu - infolinia

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie techniczne klienta w zakresie serwisu urządzeń HVAC- praca stacjonarna; obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; pomoc w diagnozowaniu awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; wsparcie techniczne działu sprzedaży. Aplikuj do nas jeśli:...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    PaNELTECH Sp. z o.o.   Chorzów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentami (wewnętrznymi i zewnętrznymi); Obsługa rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej; Przygotowywanie sal konferencyjnych; Wsparcie działu księgowości.
  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Pracownik Biurowy Katowice
Specjalista ds. Wsparcia technicznego (m/f) z j. niemieckim

Specjalista ds. Wsparcia technicznego (m/f) z j. niemieckim

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK
Katowice
praca stacjonarna
rekrutacja online
1470 dni temu

PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

 

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

 

Nasz Klient, niemiecka sieć sklepów powstała w 2004 roku. Firma posiada ponad 2000 sklepów całej Europie. Filie przedsiębiorstwa, oferują produkty codziennego użytku, artykuły upominkowe i dekoracyjne, materiały piśmienne i gry, a także artykuły na przyjęcia, produkty dla majsterkowiczów i artykuły drogeryjne. W związku z realizacją planów i otwieraniem nowych lokalizacji, poszukujemy kolejnej osoby do centrali w Katowicach do wsparcia Działu Techniczno- Budowlanego.

Specjalista ds. Wsparcia technicznego (m/f) z j. niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: SBT/T/KAT

 

ZADANIA I OBOWIĄZKI:
  • Obsługa biurowa Działu Technicznego w siedzibie Centrali naszej sieci w Polsce.
  • Zbieranie danych pochodzących od kierowników projektu i ich opracowywanie dla potrzeb Przełożonych oraz odpowiednich komórek w Siedzibie Głównej naszej firmy w Niemczech.
  • Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg informacji pomiędzy Centralą w Polsce a Siedzibą Główną firmy w Niemczech, w odniesieniu do spraw związanych z działem technicznym.
  • Nadzorowanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów, danych pomiędzy Kierownictwem Działu Technicznego a Zarządem Spółki oraz Pracownikami pozostałych działów w Centrali w Polsce.
  • Opracowywanie kalkulacji kosztów inwestycji nowych lokalizacji dla centrali w Polsce i w Niemczech.
  • Przygotowywanie umów z wykonawcami do danej lokalizacji przy zachowaniu standardów wewnętrznych firmy.
  • Komunikowanie z Zarządcami podnajmowanych obiektów handlowych w zakresie uzgodnień technicznych oraz egzekwowania ich od wykonawców Wynajmującego.
  • Komunikowanie z podmiotami zewnętrznymi (dostawcy mediów, wykonawcy, dostawcy materiałów i usług) współpracującymi z naszym Działem Technicznym w zakresie szeroko pojętych negocjacji umów i warunków.
  • Udział w przygotowywaniu do przekazania danej lokalizacji do działu sprzedaży,
  • Kompletowanie i analiza informacji na temat konkurencji na potrzeby przełożonych lub odpowiednich komórek w Głównej Siedzibie firmy w Niemczech,
  • Uczestniczenie w procesie obsługi danych wewnętrznego systemu zarządzania ofertami i lokalizacjami TRADENET.
WYMAGANIA:
  • Biegła, bardzo dobra znajomość j. niemieckiego
  • Doświadczenie w pracy w branży technicznej lub budowlanej, najlepiej w obszarze administracyjnym
  • Umiejętność sporządzania umów i dokumentów, także w j. niemieckim
  • Zdolności analityczne, dobra organizacja czasu pracy, odporność na presję czasu i stres
  • Mobilność.
OFERUJEMY:
  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach zagranicznych i rozwijającej na rynku Polski i w innych krajach Europy
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Zdolności i zmysł analityczno- techniczny
  • Umowę o pracę
  • Narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju kompetencji i umiejętności i awansu w strukturach
  • Udział w tworzeniu firmy na rynku polskim.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

EINWILLIGUNG
„Ich willige in die Verarbeitung meiner personenbezogenen Daten durch die PROFIT HR Aleksandra Knapczyk. mit Sitz in Katowice (40-750), Hierowskiego Straße 52, zwecks Durchführung von Einstellungsverfahren durch die Gesellschaft, gemäß Anforderungen der Datenschutzgrundverordnung vom 27. April 2016 ein. Darüber hinaus erkläre ich, dass ich über die Möglichkeit belehrt wurde, meine Einwilligung jederzeit zurückzunehmen sowie darüber, dass die Rücknahme der Einwilligung die Rechtsmäßigkeit der Verarbeitung, welche auf derer Grundlage vor derer Rücknahme vorgenommen wurde, nicht beeinflusst.“
 

Podobne oferty

  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  część etatu
    5 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Siemianowice Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
  • Recepcjonistka – Obsługa Klienta

    PaNELTECH Sp. z o.o.   Chorzów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy; przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile; obsługa sal konferencyjnych; bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
  • Specjalista ds. serwisu - warsztat

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: wykonywanie napraw urządzeń klimatyzacji i pomp ciepła na warsztacie w siedzibie firmy; diagnostykę urządzeń w zakresie awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; pomoc w wykonywaniu prac konserwacyjnych na terenie siedziby firmy w zakresie urządzeń...
  • Specjalista ds. serwisu - infolinia

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie techniczne klienta w zakresie serwisu urządzeń HVAC- praca stacjonarna; obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; pomoc w diagnozowaniu awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; wsparcie techniczne działu sprzedaży. Aplikuj do nas jeśli:...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    PaNELTECH Sp. z o.o.   Chorzów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentami (wewnętrznymi i zewnętrznymi); Obsługa rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej; Przygotowywanie sal konferencyjnych; Wsparcie działu księgowości.
  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...