Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

Klient portalu Praca.pl
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 dni temu

Ogłoszenie numer: 9684238, z dnia 2025-03-29

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT
  • Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu skutecznej obsługi zgłoszeń
  • Zgłaszanie wykrytych zagrożeń, błędów i nieprawidłowości w systemach informatycznych

Wymagania

  • Minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość środowiska Windows 11 oraz Microsoft 365
  • Podstawowa wiedza o środowiskach chmurowych, np. Microsoft Azure
  • Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki: informatyka lub pokrewne

Oferujemy

  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od realizacji celów
  • Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
  • Elastyczny system benefitów, m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji oraz remontów
  • Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia stacjonarne i online
  • Wsparcie zdrowotne – pakiet medyczny LuxMed, stomatolog oraz program wellbeingowy
  • Karty sportowe i dodatkowe dni wolne

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie, rozwinąć umiejętności komunikacyjne i pracować w międzynarodowym środowisku? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów Euronet w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów! Twoje zadania: Odbieranie...
  • Młodszy Inspektor – Administrator ds. Systemu/Aplikacji w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Eksploatacji Systemów

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: administrowanie aplikacjami w zakresie zapewnienia ich poprawnego działania; zapewnienie wsparcia użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów z funkcjonowaniem aplikacji; zapewnienie prawidłowości przetwarzania i bezpieczeństwa informacji w aplikacji oraz zgłaszanie incydentów...
  • Młodszy Inspektor ds. Programowania Aplikacji i Systemów Informatycznych w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Eksploatacji Systemów

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: projektowanie, programowanie, modelowanie i testowanie aplikacji; administrowanie i utrzymanie systemów informatycznych i aplikacji; wykonywanie kopii bezpieczeństwa i konserwacja systemów informatycznych; wytwarzanie dokumentacji technicznej i dokumentacji użytkownika do projektowanych...
  • Technik Wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Co będziesz robić? Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT; Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe; Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób; Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM; Współpracować z zespołem wdrożeniowym;
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych; Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych; Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS; Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM; Współpraca z zespołem wdrożeniowym;
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego ze znajomością języka szwedzkiego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, e-mail i chat. Obsługa techniczna dla użytkowników streamingu. Zarządzanie problemami z umowami i płatnościami. Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji. Obsługa klientów biznesowych (B2B) i indywidualnych (B2C) oraz zadania administracyjne. Współpraca...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379