Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Zespołu Wsparcia Użytkownika w Biurze Teleinformatyki jako:
- utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.),
- instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,
- rozwiązywanie problemów i zgłoszeń dotyczących awarii i usterek sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania systemowego i użytkowego,
- udzielanie instruktażu stanowiskowego pracownikom w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania,
- weryfikację i aktualizację zabezpieczeń logicznych sprzętu komputerowego (kontrola haseł użytkowników, kontrola definicji antywirusowych itp.),
- aktywne uczestnictwo w komisjach przetargowych dotyczących sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania systemowego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych a także opracowywanie opisu przedmiotów zamówień,
- informowanie przełożonego i/lub ABI o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z wykorzystaniem sprzętu komputerowego lub oprogramowania,
- analizę rynku sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz narządzi diagnostycznych na potrzeby czynności serwisowych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w systemie dwuzmianowym godz.: 7.00 – 15.00 i 14.00 – 22.00 od poniedziałku do piątku,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia wyższego na kierunku informatyka, elektronika, mechatronika,
- co najmniej 3-letniego doświadczenia w serwisie komputerowym lub pomocy technicznej,
- dobrej znajomości zagadnień z dziedziny elektroniki ogólnej i telekomunikacji, a także aplikacji biurowych i użytkowych,
- bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows 10/11 (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów),
- dobrej znajomości sprzętu komputerowego (składanie i konfiguracja komputerów, identyfikacja i usuwanie usterek),
- wiedzy z zakresu sieci komputerowych LAN,
- podstawowych umiejętności w zakresie konfiguracji usług i urządzeń sieciowych,
- podstawowej znajomości języka angielskiego,
- posiadania prawa jazdy kat. „B”,
- samodzielności, komunikatywności, umiejętności pracy z ludźmi,
- gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Warszawa
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Naszym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej komunikacji tramwajowej w Warszawie. Odpowiadamy za eksploatację, naprawę i zakup taboru tramwajowego oraz prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy i remontów obiektów infrastruktury torowo – sieciowej i budynków. Nieustannie stawiamy na rozwój. Rozpoczęliśmy budowę zajezdni tramwajowej „Annopol”. Modernizujemy i budujemy trasy tramwajowe. W stolicy jeździ już ponad 300 wagonów niskopodłogowych. Zakupiliśmy także 123 nowoczesne tramwaje Warsolino, które w znaczący sposób odmienną komfort podróżowania. Tramwaje Warszawskie to przede wszystkim ludzie, którzy dokładają wszelkich starań, aby mieszkańcy stolicy mogli...