Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: SWSiOK/ZS/07/19
Nr ref.: SWSiOK/ZS/07/19
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- obsługa biura, w tym obsługa kancelaryjna jednostki terenowej,
- przygotowywanie cyklicznych raportów sprzedażowych na podstawie zebranych danych,
- aktywne wspomaganie Pośredników w realizacji planów sprzedaży i obsłudze portfela,
- aktywne poszukiwanie kandydatów do współpracy i umawianie spotkań,
- organizacja spotkań, szkoleń i egzaminów,
- zapewnienie najwyższego poziomu jakości obsługi klientów.
Nasze oczekiwania:
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne,
- doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze klienta,
- bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności znajomość pakietu MS Office,
- proaktywna postawa biznesowa, silne zorientowanie na cel,
- systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość rynku ubezpieczeń będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
- pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
- stabilne zatrudnienie, w pełnym wymiarze godzin,
- pracę w dobrej atmosferze i w zgranym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- bezpłatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe,
- bogaty pakiet dodatków, premii i świadczeń socjalnych.