Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: SWSiO/ZS/02/19
Nr ref.: SWSiO/ZS/02/19
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- bieżąca obsługa polis w portfelu ubezpieczeń grupowych,
- Współpraca z Centralą oraz z jednostkami terenowymi w zakresie wystawiania i modyfikacji warunków ubezpieczenia w polisach grupowych
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów na linii sprzedawca - klient,
- monitorowanie standardu obsługi klienta,
- weryfikacja poprawności przekazywanej dokumentacji do zawarcia umowy ubezpieczenia poprzez kontrolę formalną oraz merytoryczną. W uzasadnionych przypadkach kontakt ze sprzedawcą lub zakładem pracy w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz dokumentacji.
Nasze oczekiwania:
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe, ewentualnie studenci ostatnich lat studiów - preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, administracja,
- doświadczenie w pracy operacyjnej w firmie ubezpieczeniowej,
- mile widziane doświadczenie w obszarze ubezpieczeń na życie, w tym ubezpieczeń grupowych,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności MS Excel i MS World,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dokładność, odpowiedzialność,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
- pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
- interesującą pracę w zgranym zespole,
- możliwość dalszego rozwoju,
- bezpłatną opiekę medyczną,
- bogaty pakiet dodatków, premii i świadczeń socjalnych m.in. ( kartę sportową, ubezpieczenie grupowe)